NK – najsilniejsza polska marka w kategorii usługi

Rzeczpospolita od siedmiu lat publikuje coroczny ranking najcenniejszych polskich marek. 

Rzeczpospolita od siedmiu lat publikuje coroczny ranking najcenniejszych polskich marek. Najwyższe miejsce w kategorii usługi zajął portal nk.pl.
„Czas gdy internet był osobną przestrzenią, którą od czasu do czasu zgłębiają internauci minął bezpowrotnie. Internet jest już stałą częścią życia większości Polaków. Cieszymy się, że największy serwis społecznościowy na rynku, platforma komunikacji dla milionów Polaków, został doceniony w rankingu Rzeczpospolitej. Szczególnie cieszy wysoka świadomość marki i postrzegana jakość” – mówi Joanna Gajewska, rzecznik nk.pl.
Świadomość marki wyniosła 82 punkty (na 100 możliwych), co jest najwyższą wartością wśród laureatów. Badanie określiło wartość marki na 84 punkty, prestiż 80, postrzeganą jakość 76. Siła marki NK została oceniona na 61 punktów. Poza największym portalem społecznościowym nad Wisłą w pierwszej dziesiątce rankingu znalazły się takie marki, jak: Open Finance, Expander, Sphinx, Triada, Dominium Pizza, Itaka, Coffee Heaven, Alfa Star i Lotto.
Nk.pl (dawniej nasza-klasa.pl) to serwis społecznościowy założony w 2006 roku we Wrocławiu. Portal pełni funkcje platformy komunikacji i oferuje narzędzia do utrzymywania kontaktu z innymi, jak: poczta, mikroblog, komunikator NKtalk, grupy zainteresowań czy aplikacje dedykowane telefonom komórkowym. Aktualnie NK zrzesza 14 milionów aktywnych Użytkowników.

Najwyższe miejsce w kategorii usługi zajął portal nk.pl.”Czas gdy internet był osobną przestrzenią, którą od czasu do czasu zgłębiają internauci minął bezpowrotnie. Internet jest już stałą częścią życia większości Polaków. Cieszymy się, że największy serwis społecznościowy na rynku, platforma komunikacji dla milionów Polaków, został doceniony w rankingu Rzeczpospolitej. Szczególnie cieszy wysoka świadomość marki i postrzegana jakość” – mówi Joanna Gajewska, rzecznik nk.pl.

Świadomość marki wyniosła 82 punkty (na 100 możliwych), co jest najwyższą wartością wśród laureatów. Badanie określiło wartość marki na 84 punkty, prestiż 80, postrzeganą jakość 76. Siła marki NK została oceniona na 61 punktów. Poza największym portalem społecznościowym nad Wisłą w pierwszej dziesiątce rankingu znalazły się takie marki, jak: Open Finance, Expander, Sphinx, Triada, Dominium Pizza, Itaka, Coffee Heaven, Alfa Star i Lotto.

Źródło: Nasza-Klasa.pl