Marka to przede wszystkim prestiż. Doceniając znaczenie marki w biznesie Gazeta Finansowa dokonała wyboru Finansowej Marki Roku 2010. Wśród laureatów znalazł się Noble Bank, wyróżniony za najlepszą ofertę private banking.
Jury złożone ze znawców rynku finansowego doceniło dążenia laureatów do wychodzenia poza ramy codziennej działalności i oferowanie klientom nowatorskich rozwiązań, dopasowanych do ich potrzeb i preferencji. Noble Bank wyróżniono za autorską usługę Noble Concierge, kartę Visa Infinite oraz indywidualne podejście do klienta.
„Tworząc nasze produkty wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów” – mówi Katarzyna Grzybczak, dyrektor marketingu Getin Noble Banku. – „Od początku istnienia Noble Banku naszym celem było tworzenie nowatorskich i unikalnych rozwiązań. Wyróżnienie Gazety Finansowej to kolejny dowód wysokiej jakości usług naszego banku i zaufania jakim obdarzył nas rynek”.
Tytuł Finansowej Marki Roku oznacza, że Noble Bank nie tylko oferuje najwyższej jakości produkty finansowe, lecz także tworzy wartość dodaną dzięki polityce kompleksowej obsługi klienta. Na szczególną uwagę zasługuje tu unikalna na polskim rynku usługa concierge, dzięki której wybrani klienci banku mogą zaoszczędzić swój cenny czas i skorzystać ze wsparcia wykwalifikowanych konsultantów. Świadczą oni pomoc zarówno w rozwiązaniu problemów dnia codziennego, organizacji spotkań biznesowych jak i aranżują wyrafinowane formy wypoczynku.
Te właśnie wartości doceniło jury Finansowej Marki Roku 2010, dostrzegając w usłudze private banking oferowanej przez Noble Bank ogromny potencjał, najwyższą jakość i wartość marki.
Źródło: Noble Bank