Noble Bank wyróżniony prestiżowym tytułem Superbrands Created in Poland 2013

Noble Bank po raz kolejny został uznany za jedną z najsilniejszych marek na polskim rynku – otrzymał prestiżowy tytuł „Superbrands 2013 Created in Poland”. Wyróżnienie Superbrands przyznawane jest na całym świecie przez konsumentów i ekspertów tym markom, które osiągnęły wyjątkowo silną pozycję oraz rozpoznawalność w swoich dziedzinach.

W tegorocznej edycji konkursu po raz pierwszy postanowiono dodatkowo wyróżnić marki, które narodziły się w Polsce. Dla Noble Banku, który w poprzednich latach już dwukrotnie znalazł się w gronie laureatów, ten wyjątkowy tytuł ma szczególne znaczenie – potwierdza sukces strategii Banku, który jako pionier rynku private banking w Polsce, od lat cieszy się uznaniem ekspertów rynku finansowego i zarządza majątkami najzamożniejszych Polaków. Wręczenie nagród odbyło się podczas uroczystej Gali Finałowej, która miała miejsce w Warszawie.

Eksperci wybrali najsilniejsze marki

Tytuł Superbrands jest prestiżowym wyróżnieniem przyznawanym już od 17 lat w ponad
85 krajach, w ramach projektów pod patronatem organizacji The Superbrands Ltd. Wybór najsilniejszych marek powierzany jest każdorazowo Radzie Marek – niezależnemu gremium ekspertów, w skład którego wchodzą dziennikarze, menedżerowie w agencjach marketingowych, reklamowych, PR i firmach zajmujących się badaniami rynku oraz przedstawiciele największych firm. Członkowie Rady Marek oceniają kandydatów bazując na ocenie ich siły marketingowej. Wśród głównych kryteriów oceny znajdują się m.in. rozpoznawalność i wyrazisty wizerunek marki, wyjątkowość korzyści, które oferuje, jej stały rozwój i aktywne budowanie relacji z klientami. W tym roku, w ramach 7 edycji projektu
w Polsce, o klasyfikacji najsilniejszych marek zadecydowała nie tylko Rada, ale także tysiące osób biorących udział w badaniu konsumenckim.

Po raz pierwszy postanowiono także dodatkowo wyróżnić marki, które narodziły się w Polsce – kategorii tej poświęcony został specjalny tytuł Superbrands 2013 Created in Poland. Na zlecenie Superbrands niezależny Instytut badawczy GfK Polonia przeprowadził badanie konsumenckie on-line na próbie 15 000 osób. Konsumenci oceniali, które marki znają i najchętniej polecają. Wyróżnienie Superbrands 2013 Created in Poland otrzymały marki, które powstały w Polsce oraz w badaniu konsumenckim otrzymały ponadprzeciętne wyniki.

„Tegoroczna nagroda w kategorii Superbrands 2013 Created in Poland ma dla nas szczególne znaczenie. To wyróżnienie potwierdza sukces strategii Noble Banku, który jako pierwszy w Polsce został stworzony specjalnie z myślą o najzamożniejszych Klientach
i niezmiennie utrzymuje pozycję pioniera rozwiązań na rynku private banking. Jesteśmy dumni, że marka jest silna i cieszy się tak dużym zaufaniem – w przypadku marki luksusowej poprzeczka stoi przecież szczególnie wysoko. Wyróżnienie w kategorii marek stworzonych
w Polsce cieszy także dlatego, że każdy element strategii jest naprawdę tworzony tu, na miejscu – przez zespół, który od lat z pasją buduje autorski wizerunek brandu” – mówi Katarzyna Grzybczak, dyrektor marketingu Noble Bank.