Noble Securities S.A. ruszył z kampanią reklamową nowej promocji NS Forex

17 kwietnia br. Noble Securities S.A. wprowadził autorską aplikację transakcyjną NS Forex skierowaną do osób zaczynających swoja przygodę inwestycyjną na rynku Forex.

Podczas projektowania funkcjonalności nowej aplikacji oraz jej użyteczności przeprowadzono liczne konsultacje z inwestorami, aby dokładnie poznać ich przyzwyczajenia i wymagania w zakresie realizowania transakcji na rynku walutowym. Dzięki NS Forex klienci nie muszą instalować dodatkowego oprogramowania na swoich komputerach, a do inwestowania wystarczy jedynie urządzenie obsługujące przeglądarki z dostępem do internetu.

Wprowadzeniu NS Forex towarzyszy kampania promocyjno-reklamowa, z hasłem przewodnim: „Z NS Forex nie musisz się gimnastykować. NS Forex – najprostsza gra na walutach”, której celem jest pokazanie, że handlowanie na rynku Forex nie musi być skomplikowane. Dedykowana strona do tej oferty – nsforex.pl –  została zaprojektowana tak, aby początkujący gracz mógł z łatwością rozpocząć swoje pierwsze transakcje. 

Za stworzenie spotu reklamowego była odpowiedzialna agencja Avanti, która wygrała konkurs kreatywny. – Zadaniem agencji było przygotowanie reklamy podkreślające podstawowe zalety platformy NS Forex oraz zaprezentowanie nowej promocji towarzyszącej wprowadzeniu jej na rynek. Spot reklamowy w lekki sposób pokazuje, że gra na rynku Forex nie musi być trudna i każdy może rozpocząć inwestycje – mówi Tomasz Szymański Dyrektor Marketingu i PR w domu maklerskim Noble Securities.

Kampania reklamowa prowadzona jest na szeroką skalę w internecie na takich portalach jak: Wirtualna Polska, Pracuj.pl, Onet.pl, Interia oraz w stacjach telewizyjnych o profilu finansowym (TVN 24, Polsat News) jak również skierowanych do spersonalizowanej grupy odbiorców (AXN, TVN Turbo, Discovery World). W promocji wykorzystane zostaną 15- i 30-sekundowe spoty oraz kilka kreacji  banerowych.

Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy MediaVest.

Źródło: Noble Securities SA