Nokaut.pl wchodzi w zakupy grupowe

PrettyDeal.pl to nowy serwis twórców Nokaut.pl, największej pod względem liczby ofert porównywarki cen w Polsce, agregujący oferty serwisów z zakupami grupowymi i adresowany do kobiet.

Platforma PrettyDeal.pl to pierwszy w Polsce agregator ofert serwisów zakupów grupowych stworzony z myślą o kobietach. Dzięki niej okazje ze stron takich jak Groupon, Gruper, MyDeal, FastDeal.pl oraz wielu innych serwisów można znaleźć w jednym miejscu. Agregowane oferty są najciekawszymi propozycjami z kategorii takich jak Zdrowie i Uroda, Moda, Restauracje i Kluby, Sport, Kursy, Podróże, Dom i Ogród, Dla Mam i wiele innych. Na starcie PrettyDeal.pl zbiera oferty z 34 największych miast oraz dotyczące całej Polski. Serwis umożliwia sortowanie ofert według wielkości rabatu, ceny oraz czasu zakończenia promocji. Umożliwia też użytkowniczkom dyskutowanie na ich temat.

„Zakupy grupowe z miesiąca na miesiąc zyskują większą popularność za sprawą rabatów na produkty i usługi rzędu kilkudziesięciu procent. Decyzję o wdrożeniu serwisu poprzedziliśmy badaniami, które wykazały, że 67 proc. wszystkich ofert w serwisach zakupów grupowych kierowanych jest do kobiet.

Postanowiliśmy więc stworzyć serwis dedykowany kobietom, które zresztą, jak wskazują ostatnie badania, robią zakupy w Internecie częściej od mężczyzn. Dzięki PrettyDeal.pl nie będą musiały przeglądać kilkunastu stron poszukując interesujących je ofert. Już od dawna myśleliśmy o wejściu na rynek zakupów grupowych, ale zamiast konkurować z Grouponem oraz innymi serwisami budując sieć tradycyjnych sprzedawców, wolimy skupić się na tym, co jest naszą specjalnością – pozyskiwaniu i dostarczaniu wysokiej jakości ruchu” – mówi Wojciech Czernecki, prezes zarządu Grupy Nokaut S.A.

PrettyDeal jest adresowany do kobiet, które lubią spędzać czas aktywnie, do tych, których pasją są podróże, do mam i ich pociech oraz do każdej przedstawicielki płci pięknej bez względu na wiek i zainteresowania. Twarzą serwisu jest Nina Maga, która odpowiedzialna jest za dobór ofert, opiekę nad serwisem oraz jego rozwój. PrettyDeal.pl to jednak nie tylko agregator zakupów grupowych.

„Chcemy, aby nasze użytkowniczki poczuły się w Internecie jak na zakupach z koleżanką. Nie chcieliśmy tworzyć kolejnego bezosobowego serwisu. Zależy nam na tym, by pokazać, że stoją za nim prawdziwi ludzie” – mówi Nina Maga. “Warto wspomnieć o tym, że nie wszystkie oferty są równie atrakcyjne. Dlatego chcemy być również miejscem, w którym będzie można wymienić się opiniami na temat poszczególnych promocji i upewnić się, czy faktycznie warto z nich skorzystać” – dodaje.

„Wierzymy, że PrettyDeal.pl okaże się strzałem w dziesiątkę jeśli chodzi o docieranie do świetnie sprofilowanej i aktywnej zakupowo społeczności kobiet w Internecie.” – kończy Wojciech Czernecki.

Źródło: Nokaut.pl