Nominacja IPRA GWA 2006 dla polskiej kampanii PR

Program „Odnaleźć siebie”, realizowany przez On Board PR dla Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego został nominowany do nagrody IPRA Golden World Awards 2006 w kategorii Pharma & Healthcare. Nagrody przyznawane w konkursie organizowanym przez IPRA – międzynarodowe stowarzyszenie konsultantów PR, są jednymi z najbardziej prestiżowych wyróżnień branży public relations na świecie.

Celem programu „Odnaleźć siebie” realizowanego przez On Board PR dla Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego jest przełamywanie barier społecznych związanych z leczeniem psychiatrycznym. Elementami programu były m.in. cykl otwarć bezpłatnych Centrów Pomocy w całej Polsce w miejscach, które nie kojarzą się z pomocą psychiatryczną, tworzenie możliwości dialogu osób cierpiących na choroby psychiczne i osób zdrowych, działania edukacyjne ukierunkowane na budowanie świadomości dróg diagnostyki i leczenia schorzeń. Partnerem programu jest polska firma farmaceutyczna Adamed.

Program „Odnaleźć siebie” realizowany przez On Board PR był już nagradzany. Otrzymał m.in. nagrodę w konkursie Magellan organizowanym przez LACP – amerykańską organizację skupiającą konsultantów z dziedziny komunikacji (kategoria: Community Relations). W 2005 r. zdobył też statuetkę Złoty Spinacz w konkursie organizowanym przez Związek Firm Public Relations w kategorii kampania społeczna.