Nominacje do nagród Impactor 2008

Człowiek Przemysłu Mediowego:

Zygmunt Solorz-Żak

Marek Sowa

Nina Terentiew

Piotr Walter

Najbardziej Wiarygodne Medium:

nasza-klasa.pl

Polsat

TVN 24

Najbardziej Wiarygodny Dziennikarz:

Tomasz Lis

Bogdan Rymanowski

zbiorowo: Andrzej Mrozowski i Tomasz Sekielski

Najbardziej Wiarygodny Reklamodawca:

Kampania Piwowarska

PLAY

Unilever

Najbardziej Podziwiana Agencja Reklamowa Roku:

DDB Warszawa

G7

PZL

Scholz&Friends Warszawa

Najbardziej Podziwiany Dom Mediowy Roku:

Mediacom

Starcom

ZenithOptimedia

Najbardziej Podziwiana Agencja PR Roku:

Euro RSCG Sensors

On-Board PR

Partner of Promotion

Najbardziej Podziwiana Agencja BTL Roku:

Eskadra

Euro RSCG4D

MRM

Peppermint

Najbardziej Podziwiana Firma Outdoorowa Roku:

AMS

Clear Chanel Polska

Stroer

Najbardziej Podziwiany Instytut Badawczy Roku:

AGB

Gemius

MillwardBrown SMG/KRC

Najbardziej Podziwiana Agencja Interaktywna Roku:

MRM Worldwide

OS3 Multimedia

Tribal DDB

Ogłoszenie zwycięzców i wręczenie nagród dla najbardziej podziwianych ludzi oraz firm branży mediowej i reklamowej odbędzie się w czwartek, 28 lutego 2008 w Warszawie w klubie Palladium.

Będzie to dziesiąta, jubileuszowa edycja IMPACTORÓW. Rozdanie nagród oraz towarzysząca im konferencja to jedno z najbardziej prestiżowych corocznych wydarzeń w branży. Organizowany od 1999 roku konkurs na stałe wpisał się w kalendarz wydarzeń przemysłu mediowego i reklamowego. Impactory Roku, będące nagrodami o charakterze wizerunkowym, są wyrazem uznania branży. Laureaci wybierani są przez Akademię Mediów i Reklamy, złożoną z najbardziej doświadczonych seniorów rynku, delegowanych przez organizacje branżowe.

Towarzysząca Gali Impactorów konferencja to moment, kiedy po raz pierwszy prezentowane są wyniki przemysłu reklamowego i mediowego za miniony rok. W trakcie konferencji eksperci prognozują również, jakie trendy dominować będą w nadchodzącym sezonie. Z okazji 10.lecia nagród Impactor tegoroczna konferencja będzie miała charakter przekrojowy i będzie podsumowaniem ostatniej dekady w reklamie, prasie, telewizji oraz Internecie. Każdemu z tematów poświęcony jest na konferencji osobny panel dyskusyjny. Z okazji jubileuszu wydarzeniu towarzyszy specjalne wydawnictwo, upamiętniające i omawiające minione 10 lat.

Szczegóły: www.impactor.pl