Po wdrożeniu innowacyjnych rozwiązań internetowych, takich jak ułatwienia dla osób z wadami wzroku czy podpis elektroniczny, Nordea oddaje w ręce użytkowników wyszukiwarkę placówek, bankomatów i wpłatomatów.
– Nordea Bank Polska nie ustaje w wysiłkach zmierzających do uzyskania jak najwyższego poziomu obsługi klientów i zapewnienia im pełnej satysfakcji w korzystaniu z usług banku – mówi Włodzimierz Kiciński, prezes zarządu Nordea Bank Polska.
Dzięki nowemu narzędziu klienci Nordea Bank Polska będą mogli w prosty sposób wyszukać placówki i oddziały banku na terenie całego kraju wraz trasami dojazdowymi, godzinami ich otwarcia oraz danymi teleadresowymi. Dodatkowe informacje, zamieszczone przy każdym opisie obiektu, pozwolą dokładnie zapoznać się ze specyfiką pracy danej placówki Wyszukiwarka umożliwia także zlokalizowanie bankomatów i wpłatomatów na terenie całej Polski. Klienci będą mogli pobrać lub przeglądać listę interesujących ich obiektów w pliku CSV.
Wyszukiwarka zawiera opcję podglądu satelitarnego i hybrydowego całego świata, a także możliwość 13-krotnego przybliżenia obszarów i punktów na mapie przy wykorzystaniu wygodnego i prostego w obsłudze interfejsu. Zastosowana technologia umożliwi szybkie wprowadzanie uaktualnień, a w przyszłości także nowych funkcjonalnych narzędzi.
Zaprojektowana przez spółkę Blue Media wyszukiwarka jest pierwszym tego typu rozwiązaniem w Grupie Nordea, działającym na razie tylko w Polsce.