Nordea Benefit – program lojalnościowy dla klientów indywidualnych

W ramach programu Nordea Benefit można otrzymać status:
• Klienta Brązowego
• Klienta Srebrnego
• Klienta Złotego.

Status zależy od zakresu współpracy klienta z bankiem, m.in. od liczby produktów, z których korzysta oraz od wysokości środków zgromadzonych w ramach określonych produktów.

Każdy, kto uzyska status Klienta Srebrnego lub Złotego, zyskuje:
• niższe opłaty za i prowizje za korzystanie z wybranych produktów i usług bankowych
• wyższe oprocentowanie rachunku Nordea Progres
• niższe oprocentowanie kredytu w rachunku.

Aby stać się uczestnikiem programu, wystarczy podpisać wniosek o przystąpienie do programu w oddziale banku lub za pośrednictwem kanału elektronicznego. Do programu można przystąpić indywidualnie lub z członkami najbliższej rodziny, korzystającymi z produktów i usług banku Nordea.

Status Klienta Srebrnego można uzyskać, jeśli posiada się trzy produkty, których suma wartości wynosi co najmniej 25 000 zł. Mogą to być na przykład rachunek Nordea oraz lokata i kredyt mieszkaniowy albo rachunek Nordea oraz kredyt w rachunku i jednostki funduszy inwestycyjnych oferowanych przez bank.

Aby uzyskać status Klienta Złotego, trzeba posiadać pięć produktów (w tym, podobnie jak w przypadku Klienta Srebrnego, rachunek Nordea), których suma wartości wynosi co najmniej 125 000 zł.

Szczegółowa lista produktów branych pod uwagę przy ustalaniu statusu klienta oraz zasady funkcjonowania programu Nordea Benefit znajdują się w regulaminie dostępnym w serwisie www.nordeabank.pl oraz w placówkach banku.