Nordea dla korporacji w reklamie

– W przekazie reklamowym podkreślamy mocne strony banku Nordea: koncentrację na indywidualnych potrzebach klientów, bez względu na skalę ich działania – globalną czy lokalną oraz dostępność, przejrzystość i konkurencyjność produktów oferowanych klientom korporacyjnym – mówi Sławomir Ronkowski, dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Nordea Bank Polska. – Przypominamy również o naszych sukcesach: wyróżnieniu magazynu „Forbes” dla najlepszego banku dla firm, nagrodach JP Morgan Chase i American Express, pierwszym miejscu w rankingu banków Polskiego Związku Firm Deweloperskich. Wszystko to podsumowuje nasza misja: Nordea – bank, który stwarza możliwości.

Kampania potrwa do końca roku. Na jej potrzeby wykorzystane zostaną: Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Puls Biznesu i miesięcznik Forbes.

Kreację kampanii przygotowała agencja Mediafokus oraz Departament Matketingu i Komunikacji Nordea Bank Polska. Media zaplanowała firma MPG.