W raporcie opublikowanym przez firmy IRCenter, SentiOne i Napoleon, Bank Nordea uzyskał wysokie wyniki w ramach badania jakości obsługi. Najwyżej oceniono infolinię, placówki oraz aktywność na Facebooku.
Badanie zrealizowano na podstawie spontanicznych opinii internautów, które pojawiały się w sieci od 1 września 2012 roku do 31 sierpnia 2013 roku. Wśród nich uwzględniono wypowiedzi na temat 23 najważniejszych marek bankowych w Polsce. Dzięki analizie opinii wyłoniono te instytucje, które są najbardziej doceniane pod względem jakości obsługi. Banki podlegały ocenie pod kątem korzystania z placówek, internetowego systemu transakcyjnego, infolinii i bankowości mobilnej. Bank Nordea uzyskał wysokie noty wśród kategorii jakości obsługi na infolinii i w placówkach.
Z informacji przedstawionych w raporcie wynika, że klienci w placówkach najczęściej rozmiawiają na tematy związane z kredytami, a na infolinii poruszają tematy dotyczące aktualnych ofert i bieżącej obsługi. Infolinia Banku Nordea, wraz z infolnią Credit Agricole, uplasowała się na pierwszym miejscu, uzyskując relatywnie najwyższy odsetek pozytywnych opinii, wynoszący 70%. Obsługa klientów prowadzona w placówkach bankowych otrzymała wysoki wskaźnik osiągający 77% i zajęła tym samym 7. miejsce wśród wszystkich banków w Polsce.
Bardzo pozytywnie oceniono także jakość prowadzonej komunikacji na Facebooku. W ramach badania tego obszaru działalności banku w Internecie, doceniono te banki, które najczęściej odpisują swoim fanom na Facebooku. FanPage Nordea Bank Polska, z wynikiem 70%, znalazł się na 5. miejscu. W całości badania, uwzględniając wszystkie z ocenianych przez autorów obszarów, Nordea znalazła się na 11. pozycji.
Nordea Bank Polska udostępnia swoim klientom wielokanałowy dostęp do prowadzonych spraw finansowych – poprzez placówki, infolinię oraz system bankowości elektronicznej Netbank (dostępny zarówno w wersji tradycyjnej, jak i mobilnej). Od 2010 roku Bank aktywnie działa także w mediach społecznościowych Facebook i GoldenLine.