Organizatorem konkursu „Gdyński Biznesplan” jest Urząd Miasta Gdyni. Nordea jest natomiast sponsorem i partnerem tego przedsięwzięcia od pierwszej edycji konkursu, czyli już po raz szósty. Zasiadający w jury eksperci, wśród nich również przedstawiciel banku, nie tylko decydowali o tym, który biznesplan zostanie nagrodzony, ale przede wszystkim służyli początkującym przedsiębiorcom swoim doświadczeniem i fachową wiedzą.
– Konkurs „Gdyński Biznesplan” doskonale wpisuje się w misję naszego banku, która brzmi: „Stwarzamy możliwości” – powiedział Bohdan Tillack, Wiceprezes Zarządu Nordea Bank Polska.
Wspierając młodych, przedsiębiorczych ludzi wchodzących dopiero w świat biznesu, przyczyniamy się do rozwoju regionu. Takie właśnie projekty pozwalają nam realizować naszą misję. Doskonałym przykładem są laureaci wcześniejszych edycji, którzy dowiedli, że potrafią wykorzystać daną im szansę i odnaleźli swoje miejsce w firmie IVO Software, która realizuje obecnie skomplikowane projekty dla dużych podmiotów gospodarczych, w tym dla Nordea Bank Polska. Oceniając zgłoszone do konkursowej rywalizacji prace i rozmawiając z ich autorami, byliśmy pod dużym wrażeniem ich potencjału i pomysłowości. Podziw budzą zarówno różnorodność, jak i zaawansowanie pomysłów.
„Gdyński Biznesplan” to konkurs skierowany do osób, które nie prowadzą jeszcze działalności gospodarczej oraz do mikro przedsiębiorców działających już w biznesie. Umożliwia wprowadzenie w życie własnego pomysłu biznesowego na konkretną działalność gospodarczą lub pomaga w rozszerzeniu działalności już funkcjonującej.
Poniżej prezentujemy laureatów szóstej edycji konkursu „Gdyński Biznesplan”:
Pierwsze miejsce:
Grzegorz Fikus
Przemysław Barłóg
za biznesplan: FMD 3D – grafika i wizualizacje 3D
Drugie miejsce:
Piotr Janczyk,
Bartosz Rynarzewski,
Michał Lech,
Sławomir Nasiadka
za biznesplan: Bilander IT
Trzecie miejsce:
Michał Mysiak
Marcin Siwiński
Dawid Kwidziński
za biznesplan: www.MojaUlica.pl. Serwis rekomendacyjny branży nieruchomości