Nordea Polska TUnŻ i International Health Insurance a/s rozpoczęły współpracę

Współpraca koncentrować się będzie na oferowaniu przez Nordea Życie wybranym dystrybutorom sieci własnej i sieci zewnętrznych produktów IHI – prywatnych ubezpieczeń medycznych i w podróży. Obie firmy współpracowały już ze sobą na rynkach zagranicznych, m.in. w Danii, gdzie IHI przygotowała specjalny program ubezpieczeń medycznych przeznaczony do dystrybucji przez sieć Nordea Bank.

– IHI jest zaufanym, wieloletnim partnerem Grupy Nordea m.in. w Danii, z tym większą pewnością Nordea Polska Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. podjęła decyzję o podjęciu bliskiej współpracy z IHI również w Polsce. – powiedział Paweł Miller, Prezes Zarządu Nordea Życie. – Wierzymy, że IHI jako światowy lider w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych i podróżnych znacząco wzmocni pozycję rynkową Nordea w Polsce jako innowacyjnego Towarzystwa, które umożliwia swoim klientom i współpracującym agencjom, bankom i sieci własnej dostęp do najlepszych rozwiązań w dziedzinie ubezpieczeń zdrowotnych na świecie. – dodał Paweł Miller.

Nordea Życie i IHI rozpoczynają współpracę w Polsce oferując dwa nowoczesne produkty z zakresu ubezpieczeń medycznych – IHI GLOBAL 1 i IHI W PODRÓŻY. Oba rozwiązania zostały zaadoptowane do potrzeb i wymagań polskiego rynku i będą dystrybuowane przez sieć własną Nordea Życie oraz za pośrednictwem sieci zewnętrznych i banków.

IHI GLOBAL 1 i IHI W PODRÓZY oferują szereg korzyści do tej pory niedostępnych na polskim rynku ubezpieczeniowym. Wśród nich wymienić należy m.in. możliwość swobodnego wyboru ośrodków medycznych lub pokrycie kosztów leczenia chorób chronicznych, których objawy wystąpiły po dacie wystawienia polisy. Ubezpieczenia obejmują także choroby alergiczne oraz urazy powstałe wskutek uprawiania sportów.

– Polska jest największym rynkiem spośród nowych członków Unii Europejskiej, oferującym wiele możliwości międzynarodowym firmom z branży prywatnych ubezpieczeń medycznych. – powiedziała Sue Summers, Dyrektor ds. Sprzedaży w IHI. – Wierzymy, że nasze nowoczesne rozwiązania znajdą swoje miejsce na polskim rynku. Wraz z Nordea Życie naszą ofertę kierować będziemy do grupy zamożnych klientów, którzy wymagają najwyższej jakości ubezpieczeń medycznych i podróżnych. – dodała Sue Summers.