Nordea popiera aktywnych. Konkurs na „Gdyński biznesplan”

Na drugi etap konkursu – od 24 lutego do 28 marca – złożą się szkolenia prowadzone przez ekspertów naukowych i ekonomicznych, liderów biznesu i instytucji naukowych. Szkolenia dotyczyć będą zasad i prawidłowości tworzenia realnego ekonomicznie biznesplanu, dostosowanego do potrzeb rynku i możliwości twórców pomysłów biznesowych.

Konkurs „Gdyński biznesplan” adresowany jest do osób nieprowadzących jeszcze działalności gospodarczej oraz do tych, którzy już działają na rynku małych przedsiębiorstw. Jego celem jest umożliwienie wprowadzenia w życie własnego pomysłu biznesowego na konkretną działalność gospodarczą. Konkurs ma wesprzeć indywidualną przedsiębiorczość, pomóc w samorealizacji na rynku pracy, a co za tym idzie – pomóc w redukcji bezrobocia. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi 29 maja br.

Konkurs „Gdyński biznesplan” jest kolejnym przedsięwzięciem podjętym przez Nordea Bank Polska SA w ramach umowy o współpracy zawartej z Urzędem Miasta Gdyni w 2002 roku.