W kampanii akcentowane są korzyści z Nordea Profit Plus dla klientów – przede wszystkim wysokie świadczenie, które w przypadku 12-miesięcznej polisy jest porównywalne z lokatą oprocentowaną na 6,51 proc. w skali roku. W kampanii wykorzystywane jest hasło znane już z jesiennej odsłony kampanii produktów oszczędnościowych Nordea, nawiązujące do tzw. podatku Belki „Co Pan na to, Panie Marku”.
Kreację przygotowała trójmiejska agencja Mediafokus, a media zaplanowała warszawska firma MPG. W kampanii wykorzystywana jest prasa: „Gazeta Wyborcza” i bezpłatny dziennik „Metro” oraz wyciągi bankowe.
– Kontynuacja kampanii Nordea Profit Plus ma na celu wzmocnienie efektów, które przyniosła jesienna akcja promująca oszczędzanie w Nordea – mówi Sławomir Ronkowski, dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Nordea Bank Polska. – Korzystamy ze sprawdzonej formy bezpośrednio aktywującej sprzedaż, dlatego też osią przekazu jest atrakcyjne oprocentowanie będące odpowiednikiem korzyści z lokaty 12-miesięcznej.
Polisa Nordea Profit Plus:
– forma 6-miesięcznej lub 12-miesięcznej polisy ubezpieczeniowej na życie i dożycie
– wysokie oprocentowanie – w przypadku polisy 12-miesięcznej odpowiadające lokacie oprocentowanej na 6,51 proc.
możliwość założenia w oddziale banku lub przez Internet
– jednorazowa składka opłacana z góry
– minimalna składka dla polisy 6-miesięcznej – 10 tys. zł, dla 12-miesięcznej – 5 tys. zł.
– po upływie okresu ubezpieczenia klient otrzymuje – gwarantowaną przez Nordea Polska Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie – sumę ubezpieczenia, czyli składkę wpłaconą waloryzowaną o współczynnik, którego wartość określona jest w momencie podpisywania umowy.
– możliwość uzyskania świadczenia zwolnionego z podatku dochodowego
– w razie śmierci posiadacza polisy wypłacona suma ubezpieczenia zwolnienie z podatku od spadków i darowizn
bank nie pobiera prowizji i opłat za obsługę polisy.