Banery i billboardy zachęcające do założenia polisy Nordea Profit Plus będą pojawiać się na stronach wp.pl przez kilka najbliższych tygodni. Kampania internetowa jest uzupełnieniem trwającej już kampanii reklamowej w „Gazecie Wyborczej” i wybranych dziennikach lokalnych.
Kreacja reklamy jest dziełem agencji Media Focus. Planowaniem mediów zajęła się warszawska Media Planning Group. Wsparcie kampanii zapewnia trójmiejska agencja PR Actia Forum.
Wysokie oprocentowanie i połączenie zalet lokaty z korzyściami ubezpieczeniowymi sprawiają, że Nordea Profit Plus cieszy się dużym powodzeniem wśród klientów. Świadczenie z polisy Nordea Profit Plus, zawartej na okres 12 miesięcy jest porównywalne z oprocentowaniem 12-miesięcznej lokaty terminowej o oprocentowaniu 7,5 proc. w skali roku. O przewadze polisy nad lokatą decyduje jednoczesna ochrona ubezpieczeniowa. Minimalna wysokość składki dla polisy zawieranej na 6 miesięcy wynosi 10 tys. zł, natomiast dla polis 12-miesięcznych 5 tys. zł.
Polisę Nordea Profit Plus można założyć w oddziale banku lub przez Internet wchodząc na stronę www.nordeabank.pl. Aby założyć ją w Internecie należy otworzyć konto Nordea z dostępem elektronicznym. Tu na klientów Nordea Bank Polska czeka kolejna miła niespodzianka. Do 15 grudnia br. trwa bowiem konkurs, w którym każdy, kto otworzy ekonto w banku Nordea, wpłaci minimum 100 złotych i ułoży hasło reklamowe związane z kontem Nordea ma szansę na wygranie wysokiej klasy notebooka lub aparatu cyfrowego.
Po założeniu konta (można to zrobić drogą elektroniczną w Internecie lub w tradycyjnym oddziale banku) wymyślone hasło reklamowe dotyczące konta Nordea należy przesłać sms-em na numer 0691 806 606. Autor najlepszego hasła wybranego przez komisję konkursową otrzyma w nagrodę notebooka IBM ThinkPad T30. Autorzy kolejnych 12 najciekawszych haseł zostaną nagrodzeni aparatami cyfrowymi Olympus C-160.
Szczegółowy regulamin konkursu jest dostępny na stronach internetowych banku www.nordeabank.pl oraz w oddziałach Nordea Bank Polska.