Nordea wzmacnia swoją obecność w Polsce

Plan ekspansji w Polsce jest największą inwestycją tego rodzaju w historii Grupy Nordea. Otwierając 150 nowych placówek, Nordea zwiększy znacząco swój udział w rynku. Powstaną one w aglomeracjach o największym potencjale rozwoju. Będą to nowoczesne placówki, z kilkuosobową obsługą, oferujące wszystkie najważniejsze produkty i usługi dla klientów indywidualnych oraz sektora małych i średnich przedsiębiorstw. W każdej będzie wydzielona część samoobsługowa, w której klienci będą mogli samodzielnie skorzystać z wybranych usług.

Rozwój sieci placówek wiąże się z zakrojoną na szeroką skalę akcją rekrutacyjną. W ciągu najbliższych trzech lat Nordea Bank Polska zatrudni blisko 800 nowych pracowników. Będą to głównie osoby odpowiedzialne za bezpośrednią obsługę klienta w powstających placówkach oraz wysoko wykwalifikowani doradcy klienta. Na stronach internetowych banku działa już specjalny serwis www.nordea.pl/kariera, zawierający informacje o rekrutacji. Można w nim złożyć online swoją aplikację na wybrane stanowisko.

– W procesie rekrutacji chcemy pozyskać 150 wysoko wykwalifikowanych menedżerów, którzy będą współodpowiedzialni za dobór i zatrudnienie kolejnych pracowników, a następnie budowę swoich zespołów – wyjaśnia Włodzimierz Kiciński, prezes zarządu Nordea Bank Polska. – Zależy nam na osobach dynamicznych, otwartych, potrafiących współpracować w zespole, nastawionych na budowanie relacji z klientem, opartych na wzajemnym partnerstwie i szacunku.