Nordea z przedsiębiorczymi „Gdyński Biznesplan” już po raz czwarty

Laureaci trzech pierwszych miejsc otrzymają możliwość nieodpłatnego skorzystania z rocznego prowadzenia rachunku eFirma w Nordea Bank Polska. Twórca biznesplanu, który zajmie drugie miejsce, nagrodzony zostanie przez bank wysokiej klasy notebookiem oraz drukarką.

– Konkurs „Gdyński Biznesplan” wpisał się już na dobre we współpracę naszego banku z miastem Gdynia – mówi Sławomir Żygowski, członek zarządu Nordea Bank Polska, zasiadający w jury konkursu. – Poprzednie jego edycje pokazały, że w Gdyni jest wiele aktywnych osób z bardzo ciekawymi pomysłami na biznes. Warto je wspierać i pomagać im w stawianiu pierwszych kroków na rynku. Jest to zgodne z misją naszego banku, która brzmi: Nordea – stwarzamy możliwości.

Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 128 pomysłów na biznesplan. Najwięcej, bo aż 60, zalicza się do sektora usług. Są też propozycje dotyczące między innymi: rzemiosła, handlu, doradztwa oraz sektora IT. Najmłodszy uczestnik konkursu ma 18 lat, a najstarszy – 58. Rozstrzygnięcie 3-etapowego konkursu nastąpi w maju br.

Konkurs „Gdyński biznesplan” adresowany jest do osób nieprowadzących jeszcze działalności gospodarczej oraz do tych, którzy już działają na rynku małych przedsiębiorstw. Jego celem jest umożliwienie wprowadzenia w życie własnego pomysłu biznesowego. Konkurs ma wesprzeć indywidualną przedsiębiorczość, pomóc w samorealizacji na rynku pracy, a co za tym idzie – pomóc w redukcji stopy bezrobocia. Konkurs jest promowany przy pomocy m.in. spotów reklamowych w telewizji regionalnej, plakatów rozwieszanych w środkach komunikacji miejskiej oraz w placówkach Urzędu Pracy, Urzędu Skarbowego, ZUS i w Urzędzie Miasta. Wszystkie informacje można też znaleźć na stronie www.gdynia.pl. Patronem prasowym konkursu jest tradycyjnie już „Dziennik Bałtycki”.

Konkurs „Gdyński biznesplan” jest jednym z przedsięwzięć podjętych przez Nordea Bank Polska w ramach umowy o współpracy zawartej z Urzędem Miasta Gdyni w 2002 roku.