Na portalu społecznościowym Facebook pojawiła się strona poświęcona marketingowi afiliacyjnemu. Akademia Afiliacji to miejsce spotkań wydawców oraz reklamodawców, którzy z przystępnego źródła chcieliby dowiedzieć się więcej – również od innych internautów – o reklamie w modelu efektywnościowym.
Nad merytoryczną poprawnością materiałów umieszczanych na stronie Akademii będzie czuwać jej twórca – Novem.
Akademia Afiliacji to miejsce zdobywania wiedzy i do dzielenia się wiedzą o reklamie w modelu „płać za efekt”. To także swobodna platforma wymiany myśli pomiędzy ludźmi, którzy interesują się tą tematyką. Strona skierowana jest głównie do wydawców, którzy uczestniczą w programach partnerskich różnych sieci afiliacyjnych. Dzięki Akademii będą mogli poszerzyć swoją wiedzę (np. dzięki zakładce „Poradniki”), a także dzielić się swoimi doświadczeniami oraz doradzać innym „fanom” Akademii. Udział w dyskusjach, a także quizach i różnego rodzaju konkursach będzie nagradzany.
„Edukacja wydawców, z którymi ściśle współpracujemy na co dzień, to dla nas obowiązkowe zadanie. Lepsza orientacja w temacie afiliacji i zrozumienie zasad funkcjonowania programów partnerskich przyczynia się do efektywniejszego wykorzystania tego modelu. Mniej błędów to większy zarobek wydawcy i efekt szybciej osiągnięty przez reklamodawcę. Wiedza wszystkich udzielających się wydawców będzie nagradzana” – tłumaczy pomysł powstania Akademii Tomasz Samul, Członek Zarządu Novem, odpowiedzialny za relacje z wydawcami.
Źródło: Novem