Nowa aplikacja mobilna dla klientów Citi Handlowego

YAY Foto

Citi Handlowy wdrożył nową aplikację mobilną dla klientów detalicznych. Będzie ona powiązana z urządzeniem mobilnym i zwiększy bezpieczeństwo wykonywanych transakcji.

Nowa wersja aplikacji mobilnej Citi Mobile jest już dostępna dla klientów w sklepach internetowych Google i Apple. Poza zupełnie nowym look&feel klienci otrzymują do dyspozycji nowe funkcje zwiększające bezpieczeństwo dokonywania transakcji.

Lista nowych funkcji obejmuje m.in.:

• Citi Mobile Token – nowe narzędzie do mobilnej autoryzacji transakcji polegające na stworzeniu unikalnego kodu Citi Mobile Token PIN. O szczegółach działania Citi Mobile Token można przeczytać tutaj;
• Aktywację karty w aplikacji;
• Powiązanie aplikacji z danym urządzeniem mobilnym;
• Dostęp do historii transakcji – dzięki zmienionej wyszukiwarce i modułowi filtrowania;
• Nową szatę graficzną z przejrzystym układem i intuicyjnym poruszaniu się po aplikacji.

Ze względów bezpieczeństwa w nowej wersji aplikacji została wyłączona funkcja Citi Mobile Snapshot, która umożliwiała sprawdzenie salda konta i karty kredytowej bez konieczności logowania się do systemu.

Wprowadzona wersja aplikacji mobilnej to kolejna jej odsłona, po wprowadzonym w marcu module dla kart kredytowych.