Nowa bankowość mobilna banku Nordea

Nordea Bank Polska udostępnił swoim klientom nowy kanał bankowości elektronicznej – bankowość mobilną. Dzięki nowej usłudze klienci banku będą mogli dokonywać operacji bankowych za pomocą telefonu komórkowego 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.

Nordea uruchomiła usługę bankowości mobilnej Netbank. Wersja mobilna Netbanku jest zoptymalizowana dla urządzeń przenośnych, umożliwia dostęp do wybranych usług, w tym podglądu szczegółów i historii posiadanych rachunków bankowych, umożliwia dokonywanie przelewów krajowych oraz między własnymi rachunkami. Obecnie usługa dostępna jest dla klientów rachunków osobistych oraz klientów rachunku eFirma. Korzystanie z usługi możliwe jest za pomocą telefonów posiadających system Android oraz telefonów iPhone, a także pozostałych urządzeń wyposażonych w mobilną przeglądarkę internetową obsługującą technologię HTML, CSS oraz JavaScript.

Usługa pozwala na dostęp do rachunków bankowych 24H/ dobę przez 7 dni w tygodniu z każdego miejsca na świecie, a korzystanie z niej nie wymaga instalowania żadnego dodatkowego oprogramowania. Logowanie odbywa się ze strony https://mobile.nordea.pl. Korzystanie z usługi jest bezpłatne.

Wprowadzoną usługę tworzono w oparciu o doświadczenia i technologię skandynawskiej Grupy Nordea. Jest to pierwszy etap rozwoju tego kanału, Nordea chce dalej rozwijać tę część bankowości elektronicznej i docelowo stworzyć pełne rozwiązanie z dedykowaną aplikacją do pobrania na telefon posiadającą wiele funkcji, nie tylko związanych z Netbankiem.

Źródło: Nordea Bank Polska