Nowa bankowość mobilna i internetowa w Banku Pocztowym

Bank Pocztowy udostępnił nową wersję aplikacji mobilnej Pocztowy oraz bankowości internetowej Pocztowy24. Aktualizacja wprowadziła szereg usprawnień, które ułatwią codzienne korzystanie z bankowych usług. Wśród wdrożonych nowości znalazły się m.in. funkcja zwrotu przelewu do nadawcy, bardziej precyzyjne filtrowanie historii operacji, nowy sposób wysyłania potwierdzeń przelewów czy ostrzeżenie o włączonym przycisku CapsLock podczas logowania.

W zaktualizowanej wersji aplikacji mobilnej Pocztowy oraz bankowości internetowej Pocztowy24 pojawiły się cztery nowe udogodnienia, które zostały zaprojektowane z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie użytkowników. Pierwszym z nich jest opcja zwrotu przelewów zwykłych do nadawcy. Nowy przycisk pozwala wygenerować formatkę przelewu zwrotnego, który wypełnia się automatycznie i wymaga jedynie potwierdzenia operacji przez Klienta. Rozbudowane filtry historii rachunku umożliwiają podział operacji na uznania i obciążenia, co ułatwia analizę finansów. W trosce o ochronę danych wprowadzono możliwość wysyłania potwierdzeń przelewów wyłącznie na własny adres e-mail lub zapisywania ich w formacie PDF, bez opcji przesyłania osobom trzecim. Ponadto, w wersji internetowej bankowości będzie pojawiać się ostrzeżenie o włączonym przycisku CapsLock podczas wpisywania hasła w trakcie logowania, co zapobiegnie częstym błędom i blokadom kont. W aplikacji mobilnej, obok avatara, dodano imię i nazwisko klienta. Ta dodatkowa informacja ma podnosić poziom zaufania Klienta do bankowości Pocztowy.

Zmiany wprowadzane w bankowości internetowej i mobilnej są wynikiem uważnego wsłuchiwania się w potrzeby naszych klientów. Nowe funkcje, takie jak szybkie zwroty przelewów czy zaawansowane filtrowanie historii operacji, znacząco ułatwią zarządzanie finansami, a nowy sposób wysyłania potwierdzeń operacji dodatkowo zwiększy ochronę danych. Dzięki wdrożeniu funkcji ostrzegania o włączonym CapsLock rozwiązujemy pozornie drobny problem, który jednocześnie dla wielu użytkowników wielokrotnie stanowił dużą uciążliwość. Naszym priorytetem jest dostarczanie rozwiązań, które nie tylko odpowiadają na bieżące potrzeby klientów oraz zwiększają komfort użytkowania, ale także konsekwentnie podnoszą poziom ich bezpieczeństwa – mówi Jarosław Gawroński, Naczelnik Wydziału Rozwoju Bankowości Cyfrowej Banku Pocztowego.

Aplikacja Pocztowy jest bardzo dobrze odbierana przez użytkowników, o czym świadczy ocena 4,7 w Google Play i App Store. Bank Pocztowy zachęca do aktualizacji aplikacji mobilnej oraz zapoznania się z pełnym zakresem nowych funkcjonalności na stronie https://www.pocztowy.pl/bankowosc-mobilna.

Źródło: Bank Pocztowy.