Nowa Dyrektor ds. Komunikacji z Klientem w Nationale-Nederlanden

Z początkiem listopada do departamentu marketingu w Nationale-Nederlanden dołączyłaJoanna Pędzińska. Przez najbliższy rok obejmie funkcję Dyrektora ds. Komunikacji z Klientem. Zastąpi na tym stanowisku Martę Maszewską-Danielewicz, która rozpoczęła roczny projekt w ramach zagranicznych struktur firmy.

Joanna profesjonalnie zajmuje się komunikacją od 21 lat. Posiada bogate doświadczenie w budowaniu strategii marketingowej oraz PR dla nowych marek i produktów na polskim rynku.

Do listy jej sukcesów zawodowych jako Dyrektora Marketingu można zaliczyć m.in. wprowadzenie na rynek marki Play, zainicjowanie akcji „Szalone Środy” w PLL LOT oraz realizację kampanii Dreamlinera w Polsce. Posiada również doświadczenie w branży finansowej, które zdobywała jako Dyrektor ds. Komunikacji w Credit Agricole. Jest także założycielem i członkiem Stowarzyszenia Marketing4Business.

Joanna Pędzińska ukończyła kierunek Zarządzanie i Marketing na SGH oraz studia podyplomowe na kierunku Public Relations.

Nationale-Nederlande