„Gazeta Dom” proponuje czytelnikom poradniki, jak bezpiecznie kupić i sprzedać mieszkanie, jak dobrze i tanio mieszkać, wieści z rynku pierwotnego i wtórnego, informatory technologiczne, prezentacje inwestycji mieszkaniowych i wiele innych tematów z zakresu nieruchomości.
W większych ośrodkach takich jak Warszawa, Wrocław, Katowice, Poznań ogłoszenia zostaną podzielone na trzy sekcje tematyczne: Materiały i usługi, Rynek Nieruchomości oraz Nieruchomości Komercyjne; w Gdańsku, Łodzi i Krakowie na dwie – Materiały i usługi oraz Rynek Nieruchomości. Każda z tych sekcji będzie wyróżniona innym kolorem.
W mniejszych ośrodkach nie ma podziału na sekcje.
Nowością w „Gazecie Dom” będzie nowa kategoryzacja ogłoszeń drobnych – np. ogłoszenia o sprzedaży/ kupnie/ wynajmie mieszkania będą przypisane do danej dzielnicy (w dużych miastach). „Gazeta” jako jedyna w Polsce zastosuje wyróżnik „BP” przy ofertach bezprowizyjnych, co ułatwi szukanie ofert osobom niezainteresowanym ofertami agencji nieruchomości.
„Gazeta Dom” ma również nowe propozycje dla reklamodawców. W odświeżonym dodatku na stronach z ogłoszeniami drobnymi pojawią się reklamy niestandardowe m.in. w kształcie litery L, oraz schodków.