Nowa identyfikacja marki Secus

Tożsamość marki Secus budują również opracowane w ramach rebrandingu wizualizacje wykorzystywane w materiałach korporacyjnych i promocyjnych przedstawiające postaci pewnych siebie kobiet i mężczyzn z barwami wojennymi wymalowanymi na twarzach. Mają one podkreślać wolę walki, a zarazem dojrzałość w inwestowaniu oraz determinację w dążeniu do osiągania ponadprzeciętnych zysków.

„Celem rebrandingu było zdefiniowanie marki na nowo, stworzenie oryginalnego, a zarazem przewrotnego przekazu, który wyróżni firmę w środowisku finansowym, a jednocześnie będzie sugestywnie komunikował nasze podejście do pomnażania powierzonych nam środków” – wyjaśnia Agnieszka Jasińska, dyrektor marketingu w SECUS AM. – „Naszym priorytetem było wykreowanie marki, która intuicyjnie i emocjonalnie kojarzy się z kluczowymi atrybutami, jakimi się kierujemy w naszej działalności i z jakimi chcemy być utożsamiani: niezależnością i efektywnością w zarządzaniu kapitałami, zdolnością do wyszukiwania efektywnych projektów inwestycyjnych, a następnie dążeniem do maksymalizacji zysków.”

W wyniku rebrandingu za kluczowe wyróżniki marki w komunikacji z otoczeniem określono dojrzałość, wiedzę i pasję, które zdefiniowano w misji firmy jako:

– Dojrzałość, która przejawia się w przestrzeganiu zasad uczuciowości i odpowiedzialności w codziennym zdobywaniu zaufania Klientów.

– Wiedza dzięki, której Secus AM może szybko i dynamicznie się rozwijać. Wiedza pracowników Secus AM powala zapewnić Klientom profesjonalizm i wysoki standard obsługi.

– Pasja jest wartością nadrzędną. To pasja do inwestowania buduje zaangażowanie do pracy w zespole Secus.

Przeprowadzony rebranding oraz wprowadzenie jasnej i konsekwentnej filozofii marki ma przyczynić się do zwiększenia znajomości marki Secus na rynku i zbudowania spójnego długoterminowego dialogu z obecnymi i potencjalnymi klientami. Grupę docelową stanowią przedstawiciele biznesu w wieku 35-45+, posiadających powyżej 100 tys. wolnych środków finansowych, o ugruntowanej pozycji finansowej i zawodowej, przeświadczonych o tym, że pieniądz może i musi zarabiać.

Informacje o firmie:

SECUS Asset Management – niezależny dom maklerski. Świadczy usługi zarządzania aktywami klientów współpracując z czołowymi, zarówno polskimi jak i zagranicznymi instytucjami finansowymi. Jednakże głównym celem firmy jest kreacja innowacyjnych, wysokodochodowych produktów inwestycyjnych typu SECUS I FIZ (Pierwszy Fundusz Inwestycyjny Zamknięty Spółek Niepublicznych). Ponadto, Secus AM jest w trakcie przygotowywania do wejścia na GPW spółkę Pronox Technology – jednego z pierwszych projektów private equity zrealizowanych przez Secus Sp. z o.o. W 2007 r. planowane są kolejne oferty publiczne spółek z portfolio Secus.