Nowa kampania citylightowa Nałęczowianki Sprint

Nałęczowianki Sprint to woda butelkowana w opakowaniu sportowym o pojemności 0,7 – 0,77L.

Nałęczowianka Sprint skierowana jest do osób, które prowadzą aktywny i zdrowy styl życia np.: jeżdżą na rowerze, rolkach, grają w piłkę, chodzą na spacery. To naturalna woda mineralna wprost z Nałęczowa, z naturalnym koktajlem ważnych dla zdrowia i dobrego samopoczucia minerałów, zwłaszcza wapnia i magnezu.

Kampania potrwa do 30 kwietnia. Nośnikami będzie 600 citylightów w 14 miastach polskich miastach: Warszawa, Poznań, Trójmiasto, Szczecin, Łódź, Kraków, Katowice (GOP), Lublin, Bydgoszcz, Kielce, Toruń i Białystok.

Projekt kreatywny przygotowała agencja Saatchi&Saatchi, natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy mediaedge:cia. Działania z zakresu public relations dla marki Nałęczowianka prowadzi agencja 180° Public Relations.