Nowa kampania grupy Euro RSCG promująca spożywanie produktów mlecznych

W nowym roku rozpocznie się kampania reklamowo – informacyjna promująca spożywanie mleka i produktów mlecznych, przygotowana na zlecenie Agencji Rynku Rolnego przez grupę Euro RSCG.

Przy tworzeniu kampanii w zakresie przygotowania strategii komunikacji oraz kreacji współpracować będą 2 agencje – Euro RSCG 4D oraz Euro RSCG Warsaw. Celem kampanii będzie odnowienie pozytywnego wizerunku mleka i produktów mlecznych oraz zbudowanie nowoczesnego wizerunku spożycia mleka jako atrakcyjnego napoju wśród dzieci i młodzieży. Grupę docelową oprócz młodzieży i dzieci stanowią również matki, należące do grupy decision makers. W kampanii przewidziane jest dotarcie do tych grup różnymi kanałami komunikacji – przez media tradycyjne jak również z wykorzystaniem internetu. Badania skuteczności kampanii przeprowadzi instytut IQS and Quant Group.

Produkty mleczne (mleko, sery, kefiry, maślanka) są wciąż mało popularne wśród dzieci i młodzieży. W przeciwieństwie do słodyczy czy napojów nie mają wyrobionego wizerunku. Dzieci nie lubią mleka, a spożycie twarożku czy wypicie kefiru nie daje im takiej frajdy jak sięganie po reklamowane batoniki, cukierki czy snacki. Jest to także problem dla matek, które nie mają argumentów aby zachęcać dzieci do sięgania po zdrowe i potrzebne dla organizmu w okresie rozwoju produkty mleczne.

„Nasza kampania promuje całą gamę produktów mlecznych, a nie tylko mleko. Mamy nadzieję, że nasze działania pomogą zmienić wizerunek „nudnych” produktów mlecznych wśród dzieci i sprawi, że będą chętnie po nie sięgały. Mamy też nadzieję, że sama kampania od strony wizualnej przypadnie im do gustu i sprawi, że będą same o niej mówić. Również matki dostaną dodatkowy argument zachęcających dzieci do spożywania zdrowych przetworów mlecznych” – mówi Marek Staniszewski – dyrektor strategiczny Euro RSCG Warsaw.