Po pogodzie widać, że jesień zbliża się bardzo szybkim krokiem. Ta pora roku, to też tradycyjny okres intesywfikacji bankowych kampanii reklamowych – co zresztą widać już od jakiegoś czasu w mediach. Najczęściej promowane są kredyty gotówkowe, aczkolwiek hipoteczne też trzymają się mocno. Przykładem nowa kampania ING BSK, która będzie trwała do 28 października.Jak w poprzednich kampaniach kredytu hipotecznego specjalne warunki cenowe będą obowiązywały klientów, którzy złożą kompletny wniosek kredytowy do końca 2007 roku. Będzie również możliwość zagwarantowania sobie tych warunków za pośrednictwem Call Centre i internetu, ale podstawowym warunkiem jest złożenie wniosku.
Warunki promocji
– 0% prowizji za udzielenie kredytu hipotecznego i budowlano-hipotecznego,
– 50% obniżka prowizji za udzielenie kredytu konsolidacyjnego oraz pożyczki i linii hipotecznej,
– 0% prowizji za wcześniejszą spłatę kredytu.
Jak informuje bank, spot telewizyjny nawiązuje do reklamy, która w 2006 roku przyniosła ogromne efekty zarówno sprzedażowe, jak i wizerunkowe. Była to najlepiej zapamiętywana reklama. Kolejny raz bank chce utrwalić w świadomości klientów jakość serwisu oraz to, że doradcy gotowi są dojechać na spotkanie z klientem, gdzie mu wygodnie oraz załatwić za niego niektóre formalności – „Dojeżdżają, załatwiają, prowizji nie pobierają”.
Nowa kampania wykorzystuje przede wszystkim telewizję, gdzie występują dwa spoty 45” i 30” . Najczęściej zobaczmy je TVP, Polsat, TVN, TVN7, TV4, a także wybranych stacjach niszowych. Wśród wspierających mediów będzie radio ze 30 sek. spotem wspierającym kampanię w TV i utrwalający przekaz. Znakiem czasów jest jeszcze wykorzystanie internetu jako medium wspierającego launch kampanii.
Dodatkiem mają duże i małe plakaty, ulotki w standach oraz wyklejki na witrynach placówek banku. Materiały prezentują „zerro” w stylizacji filmu „Zorro”, jako „wartość” prowizji, opłaty za wcześniejszą spłatę oraz zero problemów z formalnościami i zero kłopotów z umówieniem spotkania z doradcą.