Dwa tygodnie temu ruszyła kampania ING Życie „Ubezpiecz się i zrób rakowi wspak”. Jej główną bohaterką jest Viktoria – energiczna kobieta propagująca pragmatyczne, otwarte i odpowiedzialne podejście do problemu nowotworu.
„Zasady profilaktyki antynowotworowej, którymi kieruje się Viktoria, wyczerpują główną myśl całej kampanii – najlepiej zaatakować problem, zanim on zaatakuje Ciebie” – mówi Marta Maszewska-Danielewicz, Dyrektor ds. Komunikacji z Klientem w ING Życie. „Dlaczego Viktoria? Viktoria oznacza zwycięstwo – chcemy pokazać, że z chorobą można wygrać na dwa sposoby – nie dać się jej zaatakować, a jeśli nas już dotknie, to ją przezwyciężyć.” – dodaje.
5 Zasad Viktorii to: systematyczne badania, aktywność fizyczna, zdrowe odżywianie, odpowiedzialne i pozytywne nastawienie oraz wykupienie ubezpieczenia na wypadek nowotworu.
Zrobić rakowi wspak pomaga właśnie Ubezpieczenie na Wypadek Nowotworu, wyjątkowy na polskim rynku produkt, w ramach którego pieniądze są wypłacane z polisy już na etapie diagnozy, a następnie na każdym etapie leczenia. Dodatkowo, w ramach ubezpieczenia dostępny jest pakiet Assistance dostosowany do potrzeb chorego i zapewniający m. in. pomoc domową czy dowóz do placówki medycznej. Ubezpieczenie to jest dostępne jako umowa dodatkowa w ramach polisy Sposób na Przyszłość, jednego z flagowych produktów ING Życie.
Kampania jest skierowana głównie do kobiet. „Uważam, że my, kobiety, nie boimy się rozmawiać o tej chorobie i mamy do niej racjonalne podejście. Jesteśmy także bardziej świadome konieczności podejmowania działań profilaktycznych oraz ich znaczenia dla naszego zdrowia. Stosując 5 głównych zasad profilaktyki antynowotworowej zwiększamy szansę na zrobienie rakowi wspak.” – podkreśla Marta Maszewska-Danielewicz.