Nowa kampania kredytu gotówkowego dostępnego w GE Money Banku i Banku BPH

„Jaki kredyt gotówkowy chcesz mieć?” – pod takim hasłem rusza druga już wspólna kampania reklamowa GE Money Banku oraz Banku BPH wspierająca sprzedaż kredytów gotówkowych GE Money Banku. 

Głównymi atutami promowanego kredytu są jego uniwersalność i elastyczność. O wielu jego parametrach może zdecydować sam klient: np. może wybrać dzień spłaty zadłużenia, określić wysokość kredytu oraz spłacanych rat oraz ubezpieczyć kredyt od utraty pracy/ od zdarzeń losowych. Jeśli po wzięciu kredytu sytuacja finansowa klienta zmieni się – poprawi lub pogorszy – będzie mógł wnioskować o dopasowanie harmonogramu spłaty kredytu do swoich możliwości. 

Kredyt gotówkowy dostępny w GE Money Banku i Banku BPH można uzyskać na okres od 6 do 96 miesięcy, do kwoty 120 tys. złotych (konsolidacyjny) lub do 60 tys. złotych (gotówkowy na dowolny cel). Kredyt jest oprocentowany nominalnie od 15,90% do 22,60% i dostępny w sieci ponad 400 placówek GE Money Banku, Banku BPH oraz punktów partnerskich. Wstępną decyzję kredytową można uzyskać już w 10 minut. 

Głównym medium kampanii reklamowej kredytu jest telewizja – został przygotowany  30-sekundowy spot reklamowy, który będzie emitowany we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz wybranych stacjach tematycznych. Reklamy prasowe pojawią się natomiast w dziennikach ogólnopolskich oraz tygodnikach. Kreację przygotowała Gruppa66 Ogilvy. Media zakupił  i zaplanował dom mediowy Starlink.
Źródło: GE Money Bank