Rusza wizerunkowo-produktowa kampania Liberty Direct. Ubezpieczyciel, którego symbolem jest Statua Wolności tym razem zdecydował się na przedstawienie w reklamie komisu samochodowego korzystającego z oferty firmy. 30-sekundowy spot będzie emitowany na antenie Polsat, TVN, TVP oraz w wybranych kanałach tematycznych. Za produkcję kampanii odpowiada dom Easy Hell, a za zakup mediów MPG.
Bohaterem filmu jest właściciel dobrze prosperującego punktu handlu samochodami używanymi, któremu oferta Liberty Direct pozwala na oszczędności w prowadzeniu biznesu. Ze spotu dowiadujemy się również, że ubezpieczycielowi zaufało wielu klientów komisu, którzy po zakupie auta zdecydowali się na kontynuację ubezpieczenia w Liberty Direct.
„Z oferty Liberty Direct dedykowanej komisom skorzystało już przeszło 3 tys. placówek na terenie całej Polski. Potwierdza to, że nasza oferta cieszy się zainteresowaniem nie tylko wśród osób prywatnych, ale też profesjonalistów zawodowo związanych z przemysłem samochodowym. Jest to powód dla którego postanowiliśmy pochwalić się współpracą z komisami w najnowszej kampanii. Jesteśmy przekonani, że zabieg ten przyczyni się do budowania wiarygodności Liberty Direct oraz stanie się wyróżnikiem naszej firmy na rynku” – komentuje Rafał Karski, dyrektor sprzedaży i marketingu Liberty Direct.
Liberty Direct to jeden z najszybciej rozwijających się na rynku ubezpieczycieli działających w oparciu o platformę direct. Po III kwartałach ub.r. Liberty Direct zebrała 144 mln zł składki przypisanej brutto w porównaniu do 95,8 mln zł w roku 2010, osiągając 50-proc. wzrost. Liczba ubezpieczanych przez firmę pojazdów wynosi ponad 270 tys.
Źródło: Liberty Direct