Nowa kampania platformy Forex Alior Banku

Alior Bank wystartował z kampanią promującą zalety platformy Forex – Alior Trader. Reklama telewizyjna wspierana jest intensywną komunikacją w internecie. Kampania potrwa do końca listopada.

Nowa kampania reklamowa podkreśla możliwość zarabiania na kursach walut zarówno przy spadkach, jak i wzrostach na rynku, intuicyjność i łatwość obsługi platformy internetowej Alior Trader, a także niską kwotę minimalną, która pozwala na rozpoczęcie inwestycji na rynku Forex.

Spoty reklamowe będą emitowane od 2 do 30 listopada w stacjach tematycznych najlepiej dopasowanych do grupy docelowej – tj. stacjach biznesowych, sportowych, motoryzacyjnych.  Dodatkowo od 25 do 27 października przeprowadzone zostaną taktyczne emisje w stacjach ogólnopolskich (TVP, TVN, Polsat) oraz w wybranych stacjach tematycznych. Na potrzeby kampanii został przygotowany 15-sekundowy spot zatytułowany „Gra” – można go m.in. obejrzeć na portalu YouTube.

Zainteresowane osoby mogą za pośrednictwem strony trader.aliorbank.pl, założyć rachunek DEMO i przetestować funkcjonalności platformy Alior Trader, inwestując wirtualne pieniądze. Prowadzące do microsite’u reklamy będą m.in. emitowane w dużych portalach i internetowych sieciach reklamowych oraz kontekstowo w serwisach o tematyce giełdowej, walutowej i na stronach skierowanych do mężczyzn (o tematyce takiej, jak m.in. sport, gadżety, styl życia). Zrealizowane zostaną także działania z zakresu mobile marketingu.

Z usługi Alior Trader, oferowanej przez Biuro Maklerskie Alior Banku, skorzystało już ponad 2 tysiące klientów. Platforma wykorzystująca model ECN umożliwia inwestorom zawieranie transakcji bezpośrednio z 13 największymi bankami na świecie, z uwzględnieniem niezwykle korzystnych spreadów, przy stałej niskiej prowizji, zależnej od wykonywanego obrotu. Dodatkowym atutem usługi Alior Trader jest to, że transakcje zawierane są po cenach rynkowych,  a model rozliczania jest transparentny dla wszystkich uczestników transakcji – nie istnieje żaden konflikt interesów pomiędzy klientem, Biurem Maklerskim Alior Banku oraz bankiem, prezentującym oferty kupna i sprzedaży walut.

Za przygotowanie kreacji ATL odpowiada Agencja PZL, media zaś zaplanował i zakupił Dom Mediowy Maxus.

Źródło: Alior Bank