Nowa kampania promocyjna Banku Pocztowego

Kampania obejmie telewizję, prasę oraz billboardy. Telewizyjna część kampanii ruszy już 4 stycznia 2009 r. W największych stacjach telewizyjnych, jak TVP, Polsat, TVN, TVN24, TVN7, TV4 emitowane będą przygotowane przez Agencję Arip 15- i 30-sekundowe spoty reklamowe dotyczące programu nagradzającego posiadaczy Nowego Konta Oszczędnościowego za aktywne korzystanie z kart płatniczych Banku Pocztowego – „Ekstra Procent”.

W rolę aktorów na planie reklamy wcielili się m.in. pracownicy Poczty Polskiej. Do castingu zgłosiło się ich aż 60-cioro, spośród których do udziału w reklamie wybrano najlepszą piątkę z Borka Wlkp., Leszna, Łodzi, Piły i Warszawy. Kampania telewizyjna potrwa do końca stycznia. Produkcją spotu zajął się Opus Film.

Poza kampanią telewizyjną w okresie od 15 do 31 stycznia 2009 r. prowadzone będą także działania ATL-owe w prasie, m.in. Gazecie Wyborczej, Rzeczpospolitej, Dzienniku i Super Expressie.

Również 15 stycznia uruchomiona zostanie kampania outdoorowa. W dziewiętnastu największych polskich miastach, w których znajdują się placówki Banku Pocztowego, informacje o „Ekstra Procencie” pojawią się na billboardach. Działania outdoorowe prowadzone będą do końca lutego.

Wraz z trwającą kampanią w placówkach Banku Pocztowego i sieci Poczty Polskiej dostępne będą ulotki reklamujące program „Ekstra Procent”.

Cała kampania Banku Pocztowego potrwa od 4 stycznia do 28 lutego 2009 r.

W ramach programu „Ekstra Procent” operacje bezgotówkowe dokonywane kartą płatniczą powiązaną w programie z Nowym Kontem Oszczędnościowym, będą wpływać na wysokość oprocentowania Konta w kolejnym miesiącu. Dzięki temu może ono wzrosnąć nawet o 2,0 punkty procentowe i osiągnąć 8 % w skali roku.

Jednocześnie od 1 stycznia 2009 r. za dokonanie operacji bezgotówkowych z użyciem kart wydanych do danego rachunku o łącznej wartości przynajmniej 500 zł (dla Pocztowych Kont Standard i Nestor) lub przynajmniej 1000 zł (dla Pocztowego Konta Plus) Bank Pocztowy w kolejnym miesiącu dokonywał będzie zwrotu opłaty pobranej za prowadzenie rachunku. Dzięki temu klienci banku dokonujący operacji bezgotówkowych z użyciem karty płatniczej mogą zyskać podwójnie.