Ruszyła nowa kampania promująca ofertę depozytową PKO Banku Polskiego. Prowadzona jest w formie konkursu, w którym do wygrania jest 5 samochodów osobowych Ford Fiesta.
Do 31 grudnia w PKO Banku Polskim trwa w formie konkursu kampania promująca ofertę depozytową. Prowadzona jest ona pod hasłem „Twoje pieniądze Cię nagrodzą”. Klienci, którzy chcą wziąć udział w konkursie muszą skorzystać przynajmniej z jednego produktu objętego konkursem:
- lokaty 3+3 – jest to wyjątkowa lokata terminowa o stałym oprocentowaniu, w przypadku której klient nie musi od razu decydować czy zakończyć oszczędzanie po 3 czy po 6 miesiącach – a i tak ma zapewnioną gwarancję wysokiego oprocentowania. W konkursie biorą udział lokaty założone w okresie nadsyłania zgłoszeń konkursowych, tj. od 16.11.2009 r. do 31.12.2009 r.
- Polisy Strukturyzowanej WIG20 – jest to trzyletni produkt strukturyzowany w formie grupowego ubezpieczenia na życie i dożycie dający pełną ochronę kapitału po zakończeniu okresu odpowiedzialności. W konkursie biorą udział polisy, do których klient przystąpił w okresie subskrypcji, tj. od 9 do 27.11.2009 r.
- Polisy Solidna Stopa 2, z półrocznego grupowego ubezpieczenia na życie i dożycie w PZU Życie SA z zyskiem 4,1% w skali roku, co odpowiada zyskowi z lokaty oprocentowanej 5,06% w skali roku, (podana wysokość oprocentowania lokaty przed opodatkowaniem podatkiem od dochodów kapitałowych w wysokości 19%). Wysokie oprocentowanie wynika z faktu, że wypłata z ubezpieczenia, jako świadczenie ubezpieczeniowe, nie podlega opodatkowaniu podatkiem od dochodów kapitałowych.
Zgłoszenie do konkursu należy przesyłać do 31 grudnia 2009 r. za pośrednictwem poczty, firmy kurierskiej (liczy się data nadania przesyłki w urzędzie pocztowym lub za pośrednictwem firmy kurierskiej) lub serwisu internetowego www.pkobp.pl zgodnie ze znajdującymi się tam wskazówkami. Zwycięskie hasła będą ogłoszone 5 lutego 2010 r. na stronie internetowej www.pkobp.pl. Zwycięzcy będą powiadomieni o wygranej listownie. Do każdego objętego konkursem produktu może być złożone tylko jedno zgłoszenie.
Kampania prowadzona jest za pośrednictwem:
- radia – z wykorzystywaniem rozgłośni ogólnopolskich: Radia ZET, RMF FM, Trójki, TOK FM, Radia PiN, RMF Classic
- Internetu – na głównych portalach: Onet, Wirtualna Polska, Gazeta, na portalach finansowych: Bankier, Money, egospodarka, Comperia, w serwisach społecznościowych (np. Nasza-Klasa), innych
Źródło: PKO Bank Polski