Nowa kampania promująca ofertę depozytową PKO BP

Trwa nowa kampania promująca ofertę depozytową PKO Banku Polskiego. Tym razem ma ona formę konkursu. Klienci, którzy w czasie jej trwania założą jeden z objętych konkursem produktów depozytowych i wymyślą hasło na 90-lecie PKO BP mają szanse wygrania jednej z 91 nagród pieniężnych.

Do 30 kwietnia w PKO BP trwa nowa kampania promująca ofertę depozytową Banku. Prowadzona jest w formie konkursu. Klienci chcący wziąć w nim udział muszą jedynie założyć jeden z objętych konkursem produktów depozytowych:

– 3-, 6- lub 12-miesięczną lokatę terminową
Konto Oszczędnościowe

oraz wymyślić i wysłać do PKO BP hasło na 90-lecie PKO BP. Hasło nie powinno być dłuższe niż 10 słów. Kupony konkursowe należy przesyłać do 14 maja 2009 r. (liczy się data nadania przesyłki w urzędzie pocztowym lub za pośrednictwem firmy kurierskiej). Zwycięskie hasła zostaną ogłoszone do 25 czerwca na stronie internetowej www.pkobp.pl. Zwycięzcy zostaną powiadomieni o wygranej listownie.

Nagroda główna w konkursie wynosi 100 000 zł. Ponadto przyznanych zostanie 90 równorzędnych nagród w wysokości 1 000 zł każda. Regulamin konkursu dostępny jest w oddziałach i agencjach PKO BP oraz na stronie www.pkobp.pl.

Kampania ma na celu wsparcie sprzedaży wybranych produktów depozytowych, a jednocześnie wykorzystanie aspektu wizerunkowego nawiązującego do jubileuszu 90-lecia PKO BP. 

Kampania prowadzona jest za pośrednictwem:

– telewizji – wykorzystywane są stacje ogólnopolskie (TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN, TVN7, TVN24, TV4) oraz wybrane kanały tematyczne, m.in. Discovery, Planete czy National Geographic. Kampania telewizyjna trwa od 9 do 27 marca;
– prasy, z wykorzystywaniem dzienników (Rzeczpospolita, Dziennik, Gazeta Wyborcza, Fakt, Super Express, Metro) i tygodników (Wprost, Newsweek, Angora).
– internetu – na głównych portalach: Onet, Interia, Wirtualna Polska, na portalach tematycznych (Nasza-Klasa, gadu-gadu) czy na wortalach finansowych. Kampania internetowa trwa od 9 marca.

W promocji wykorzystywane są także plakaty, ulotki z kuponami promocyjnymi oraz naklejki wielkoformatowe na witrynach oddziałów PKO BP.

Koncepcja kampanii oraz kreacje zostały przygotowane przez agencję Testardo Gram. Kampanię internetową przygotowała agencja HYPERmedia. Za zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia.
Źródło: PKO Bank Polski