Nowa kampania reklamowa Amplico Life S.A.

Bohaterem spotów jest Robert Korzeniowski czterokrotny mistrz olimpijski, który od trzech lat promuje marki Amplico Life i AIG PTE. Kampania potrwa do końca listopada tego roku i obejmie telewizję, prasę i radio. Superkapitał to najnowszy produkt w ofercie Towarzystwa. Superkapitał oferuje wszystko to, co Indywidualne Konto Emerytalne, jednocześnie zapewniając dużo więcej. Klient może przystąpić do Prywatnego Planu Inwestycyjnego – Superkapitał niezależnie od wieku. Nie ma również limitów kwotowych.

W przypadku Prywatnego Planu Inwestycyjnego – SUPERKAPITAŁ Amplico Life oferuje dodatkowe świadczenie ubezpieczeniowe; po 10 latach, oprócz wypracowanych zysków Towarzystwo dolicza Superpremię w wysokości 20% osiągniętych zysków. Ponadto począwszy od 11. roku trwania umowy Amplico Life będzie dodawać do rachunku klienta 5% składki. Oba te świadczenia stanowią bonus za kontynuację umowy.

W filmie reklamowym Robert Korzeniowski pokazany w trzech różnych sytuacjach. Jak zwycięża, jak wśród fleszy udziela wywiadu dziennikarzom i jak w gabinecie rozmawia przez telefon. Następnie podpisuje dokumenty. Ze skupienia na jego twarzy wynika, że to coś bardzo ważnego. „Tyle się ostatnio mówi o emeryturach. A ja wybrałem najlepszą emeryturę- SUPERKAPITAŁ w Amplico AIG Life.”- mówi Robert Korzeniowski podpisując umowę. „Postać Roberta Korzeniowskiego stała się bardzo silnym wyróżnikiem naszej marki. A wybór produktu emerytalnego podjęty przez niego to najbardziej wiarygodna referencja Supermistrz dokonuje super wyboru na najlepszą emeryturę. Wybrał Superkapitał”- mówi Balbina Wołongiewicz, Dyrektor Marketingu Amplico Life S.A. Spoty reklamowe trwające 30 i 15 sekund zostaną wyemitowane w TVP, TVP2, TVN, TVN 24, Polsat. Od 11 października w Gazecie Wyborczej, Rzeczpospolitej i Super Expressie trwa kampania prasowa pod hasłem „Dobre IKE, ale lepszy Superkapitał”. W dotarciu do grupy docelowej reklamę telewizyjną i prasową wesprze od 1 listopada kampania radiowa (RMF FM i RMF Złote). Za kreację odpowiedzialna agencja DrimTimTim a planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy UniversalMcCann.