Nowa kampania reklamowa Banku BGŻ

Zyskowne rozwiązania są dla nowoczesnych rolników – to przekaz najnowszej kampanii reklamowej Banku BGŻ. Kampania dotyczy konta lokacyjnego AgroEskalacja, którego oprocentowanie wynosi do 7,1 proc. w skali roku.

– W kampanii AgroEskalacji podkreślamy, iż każdy rolnik będąc klientem Banku BGŻ może liczyć na wysokie zyski i wsparcie rozwoju swojego biznesu – powiedziała Małgorzata Wagner dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku BGŻ. Dodała, iż przekaz koncentruje się na korzyściach płynących z wysokooprocentowanych oszczędności przy jednoczesnej możliwości wpłacania i wypłacania ich bez utraty odsetek

Kampania rozpoczęła się 19 stycznia i potrwa do 15 lutego 2009 roku. Obejmuje reklamę telewizyjną, prasową oraz radiową w wyselekcjonowanych mediach.

Kreacją kampanii AgroEskalacja zajmuje się współpracująca z Bankiem BGŻ agencja reklamowa Grandes Kochonos. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Optimum Media.
Źródło: Bank BGŻ