BGŻ rozpoczął kampanię reklamową Lokaty Szczerozłotowej, nawiązującej do najnowszej oferty banku, skierowanej dla klientów indywidualnych.
– W przekazie reklamowym wykorzystaliśmy motyw poszukiwacza złota, który odnajduje współczesną alternatywę dla pożądanego od wieków metalu – wysokooprocentowaną Lokatę Szczerozłotową. To dzięki niej klient, będzie mógł czerpać wysoki zysk aż 6,7 proc. w skali roku – powiedziała Małgorzata Wagner, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku BGŻ.
Kampania potrwa do 30 marca 2009 roku. Obejmuje reklamę telewizyjną, prasową, radiową oraz internet.
Kreacją kampanii Lokaty Szczerozłotowej zajmuje się współpracująca z Bankiem BGŻ agencja reklamowa Grandes Kochonos. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative Media.
Źródło: Bank BGŻ