Nowa kampania reklamowa Banku Pocztowego

Bank Pocztowy w najnowszej kampanii reklamowej promuje wysoko oprocentowaną 6-miesięczną lokatę oraz rachunek osobisty Pocztowe Konto Standard.

Od 4 maja br. startuje nowa kampania reklamowa Banku Pocztowego – kolejny odcinek serialu reklamowego o rodzinie Nowaków. Bank w ten sposób konsekwentnie buduje wizerunek dostępnej instytucji finansowej dla każdego, w szczególności dla osób które do tej pory nie korzystały z rachunków.

Tym razem Maria, którą gra Ewa Makomaska, po raz kolejny przekonuje Jerzego (w tę rolę wcielił się Wojciech Walasik), że warto mieć konto w Banku Pocztowym. Dodatkowo para postanawia, że swoje oszczędności zdeponuje na 6-miesięcznej lokacie oprocentowanej na poziomie 5,5% w skali roku. Jest to obecnie jedna z najatrakcyjniejszych ofert na rynku jeśli chodzi o lokaty półroczne.

W ofercie Banku Pocztowego 6-miesięczna lokata z oprocentowaniem 5,5% dostępna jest w oddziałach banku, urzędach pocztowych a także w sklepie z lokatami on-line. Dodatkowo klienci korzystający z bankowości elektronicznej Pocztowy24 mogą założyć ją za pośrednictwem systemu transakcyjnego. Lokatę zakłada się także telefonicznie poprzez Infolinię. Minimalna kwota lokaty to 500 zł.

W styczniu i lutym br. w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych można było oglądać reklamy Pocztowego Konta Standard i Pocztowego Konta Nestor. Z kolei w marcu Bank Pocztowy reklamował w telewizji szybki kredyt gotówkowy Raz Dwa – również z udziałem sympatycznej rodziny Nowaków.

Kampanię reklamową Banku Pocztowego będzie można oglądać do 27 maja br. w TVP1, TVP2. TVP3, TVN24, TVN7, TV4 oraz Polsacie. Przygotowała ją agencja reklamowa Banah Group. Spot został przygotowany przez Opus Film, a za zakup mediów odpowiadał Mediaedge:CIA.

Źródło: Bank Pocztowy