Reklamy można było zobaczyć już na billboardach oraz plakatach w centrach biznesu w: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie, Łodzi, Wrocławiu, Trójmieście, Katowicach oraz tylko na billboadrach w: Rybniku, Bydgoszczy i Bielsko-Białej. Reklamy w prasie ukazały się w następujących tytułach: Wprost, Newsweek, Polityka, Przekrój, Media i Marketing.
W najbliższym czasie reklamy „książek telefonicznych tel.” pojawią się na autobusach komunikacji miejskiej w kilku największych miastach Polski.
W kampanii wykorzystane zostały trzy przekazy reklamowe eksponujące atuty „książki telefonicznej tel.” oraz usług świadczonych przez DITEL S.A.
Kolejny przekaz reklamowy informuje o nowej ofercie DITEL S.A. Firmy pragnące nawiązać kontakty handlowe na rynkach w Europie mają możliwość, poprzez DITEL S.A. zamieścić swoją reklamę w drukowanych i multimedialnych katalogach Europages. Katalogi te docierają do ponad 200 państw, wydawane są w kilkunastu językach.
Firmy zamieszczają reklamy corocznie w „książce telefonicznej tel.” ponieważ uważają, iż jest to sprawdzone medium reklamowe. Fakt ten został wykorzystany w ostatnim z przekazów. Klienci DITEL S.A. rekomendują „książkę telefoniczną tel.” jako skuteczne medium reklamowe.
Kampania została przygotowana przez pracowników Działu Marketingu DITEL S.A.