Rozpoczynająca się kampania reklamowa Otwartego Funduszu Emerytalnego Generali skierowana jest do osób podejmujących po raz pierwszy pracę zarobkową, które dotychczas nie wybrały funduszu emerytalnego. Przekaz reklamowy powołuje się na prestiżowy ranking „Rzeczpospolitej” – ranking, który przygotowuje redakcja ekonomiczna dziennika w oparciu o wyniki OFE oraz ich efektywność w pomnażaniu środków zgromadzonych na rachunkach członków. W zestawieniu „Rzeczpospolitej” nie są wyróżniane fundusze, uzyskujące dobre wyniki w krótkim okresie, ale jedynie te, charakteryzujące się długoterminową stabilnością wyników inwestycyjnych, co powinno być najważniejszym kryterium dla oceny danego OFE przez klientów.
W materiałach reklamowych wykorzystywany jest również wizerunek Adama Małysza, jednego z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców. Grupa Generali nieprzerwanie od kilku już lat jest sponsorem oraz partnerem ubezpieczeniowym najlepszego polskiego skoczka narciarskiego.
30-to sekundowe spoty reklamowe będą emitowane w dniach 25.12.2008 – 9.01.2009 na antenach: TVN, TVN7, TV4, 4FunTV, TVP1, TVP2, Polsat, Polsat Sport, Polsat2 oraz Discovery Science, Discovery Channel, Discovery World i Animal Planet.
W ramach akcji promującej Fundusz Generali rusza jednocześnie kampania bannerowa w wyszukiwarkach internetowych (google.pl, onet.pl, biznesCLICK, netsprint.pl) oraz w serwisach internetowych, w tym biznesowych. Kampania internetowa zostanie zakończona 11 stycznia 2009 r.
Za kreację filmu reklamowego odpowiedzialna jest agencja BBDO, zaś za zakup mediów dom mediowy OMD Optimum Media.
Generali OFE jest jednym z liderów rynku pod względem długoterminowych wyników inwestycyjnych. Uzyskuje w rankingach branżowych najwyższe oceny za ryzyko inwestycyjne oraz stabilne wyniki w długiej perspektywie czasu, co dla przyszłych emerytów jest ważnym i obiektywnym kryterium oceny funduszy emerytalnych. W rankingach najlepszych OFE opublikowanych zarówno 9 października przez „Rzeczpospolitą”, jak i 29 grudnia br. przez „Gazetę Wyborczą”, Fundusz Generali zajął pierwszą pozycję.