Nowa kampania reklamowa ING Banku Śląskiego

„Coraz więcej osób w Polsce korzysta z internetu – obecnie już prawie 40% populacji. Co ważne, nie jest to już medium zarezerwowane wyłącznie dla młodych ludzi. Jest coraz bardziej dostępny dla przeciętnego odbiorcy. Badania wskazują, że klienci oczekują dobrej, bezpłatnej oferty konta internetowego, a ponad 2,5 mln Internautów posiada konto osobiste i jednocześnie nie korzysta z bankowości elektronicznej. Jednocześnie 26% internautów, którzy posiadają konto osobiste, ale nie posiadają do niego dostępu przez Internet, planuje w ciągu pół roku otworzyć konto z takim dostępem.” – powiedział Roman Jędrkowiak, dyrektor banku odpowiedzialny za marketing w ING Banku Śląskim S.A.

Kampania rozpoczęła się w niedzielę 13 stycznia.

Przypominamy, że Konto DIRECT to bezpłatne konto osobiste z pełnym dostępem do zgromadzonych środków przez Internet. Opłaty związane z tym produktem to:

0 zł za prowadzenie,

0 zł za przelewy przez Internet lub telefon,

0 zł za wypłaty z bankomatów ING Banku Śląskiego i Euronet,

0 zł za Pakiet SMS,

0 zł za korzystanie z karty debetowej VISA Electron lub Maestro – wystarczy, że klient zapłaci nią w miesiącu na kwotę min. 100 zł.