Do odnowionego Inteligo przekonują wyraziści artyści: Maria Peszek i Andrzej Smolik. Od 15 listopada zachęcają do skorzystania z oferty wirtualnego ramienia PKO Banku Polskiego.
Inteligo wraca do świadomości szerokiej grupy odbiorców spotami radiowymi i telewizyjnymi oraz kampanią w Sieci. Od 15 listopada można usłyszeć o najbardziej oczywistych zaletach Inteligo: bezpłatnych elementach oferty, ale – co jest ze względu na model biznesowy Inteligo szczególnie istotne – o intuicyjności i niezawodności banku.
– Inteligo to bank, który daje proste i wygodne rozwiązania oparte na wyrafinowanej technologii. Pokazując te zalety, chcemy trafić do tych, którzy poszukują oferty wygodnej, transparentnej i niezawodnej. Dzisiejsi 30-latkowie, którzy pamiętają nasz start, oraz zaawansowani internauci szukają najlepszych rozwiązań. Dla znacznej części z nich cena jest ważna, ale coraz częściej nie decyduje o wyborze oferty. Przede wszystkim do nich kieruje się odnowione Inteligo – mówi Jacek Komaracki, Dyrektor Zarządzający kierujący Pionem Bankowości Elektronicznej PKO Banku Polskiego, szef projektu Inteligo.
Zaproszeni do współpracy artyści – Maria Peszek i Andrzej Smolik – odnoszą sukces, pozostając poza głównym, masowym nurtem. Inteligo też jest silną i spójną marką, docenianą przez internautów i niezależne gremia. Może z niego korzystać każdy, bo jest proste, niezawodne i intuicyjne. Oferuje też rozwiązania dla geeków – zaawansowanych użytkowników Internetu. Oddaje to jego właściwy charakter: prostotę opartą na wyrafinowanej technologii.
– Zależało nam na osobach, za którymi stoi pasja, indywidualistach nie poddających się modom, ale wyznaczających kierunki w swoich dziedzinach. Szukaliśmy intelektualnych rebeliantów, uznanych społecznie za dowcipnych, inteligentnych artystów, takich jak nasze Inteligo – mówi Tomasz Marszałł, Dyrektor Departamentu Marketingu PKO Banku Polskiego.
Kampania radiowo-telewizyjna ma charakter przede wszystkim wizerunkowy. Filmy reklamowe wyreżyserował Piotr Trzaskalski, a jako operator partnerował mu Jeremi Prokopowicz. Uzupełnieniem kampanii w mediach tradycyjnych jest komunikacja internetowa, która zostanie rozbudowana o działania społecznościowe, również o charakterze wizerunkowym.
Za stworzeniem kreacji stał zespół kreatywny Testardo Gram. Muzykę do spotu skomponował Andrzej Smolik, produkcją zajął się dom produkcyjny Film It, zaś postprodukcja była po stronie Lunaparku.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group. Kampanię w mediach elektronicznych przygotowała agencja interaktywna Hypermedia Isobar.
Emisja spotów rozpoczęła się 15 listopada.
Źródło: Inteligo