Nowa kampania reklamowa Konta Getin UP

Właśnie startuje wielokanałowa kampania reklamowa Getin Banku, promująca Konto Getin UP. Zaprezentuje ona udogodnienia dostępne dla posiadaczy rachunku, takie jak: możliwość sprawdzenia stanu konta bezpośrednio na karcie bankomatowej i funkcja szybkiego logowania symbolem graficznym do bankowości mobilnej. Spoty promocyjne będą emitowane w telewizji, kinie i internecie, reklamy pojawią się także na nośnikach Citylight. Kampania potrwa miesiąc.

Podczas kampanii przedstawione zostaną dwie wybrane usługi oferowane w ramach konta Getin UP. Pierwszą z nich jest karta z wyświetlaczem MasterCard Display. Dzięki niej klienci mogą szybko sprawdzić stan środków i nie muszą martwić się już tym, czy wystarczy im pieniędzy na planowane zakupy. Druga funkcjonalność związana jest z bankowością mobilną, to opcja logowania symbolem graficznym tzw. wężykiem. Rozwiązanie eliminuje konieczność pamiętania i wprowadzania długiego loginu na ekranie smartfona. Dzięki obu usługom Użytkownicy oszczędzają czas, jednocześnie mając pełną kontrolę nad swoimi finansami.

Klienci często napotykają różnego rodzaju przeszkody w kontakcie z bankami jak np. konieczność pamiętania skomplikowanego loginu i hasła czy niepewność związana z tym, ile jeszcze zostało mi na koncie. Jako Getin Bank, chcemy pokazać, że interakcja z instytucją finansową może być prosta i wygodna. Dlatego właśnie stale rozwijamy takie funkcjonalności konta, które ją usprawniają i czynią bardziej przyjazną. Tu z pomocą przychodzą nam nowe technologie, które dają wyjątkowe możliwości w upraszczaniu usług bankowych” –mówi Natalia Załęcka, Dyrektor Marketingu Getin Noble Bank. – Naszą ofertę i działania marketingowe doceniają specjaliści. Reklama promująca „przemyślany na nowo” rachunek Getin UP, została niedawno nagrodzona przez jury „Złotego Bankiera”, a Karta MasterCard Display i aplikacja mobilna Getin Mobile zostały kilkakrotnie nagrodzone na międzynarodowych konkursach– dodaje.

Kampania w mediach obejmie spoty reklamowe, które będą wyświetlane w telewizji, kinie oraz w kanałach VOD i na YouTube. Promocję w internecie uzupełni reklama display. Część komunikacji będzie ponadto realizowana z wykorzystaniem Citylight, w tym pierwszego takiego interaktywnego nośnika w Polsce oraz Citylight elektroluminescencyjnych (animujących się). Kampania potrwa od 21 marca do 24 kwietnia. Za zakup mediów odpowiada MediaVest. Spoty TV oraz kampanię internetową przygotowała agencja GOOD. Koncepcję interaktywnego Citylight agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT. Materiały graficzne wewnętrzne studio graficzne Getin Bank.

Getin UP to prosty w obsłudze, nowoczesny rachunek osobisty. Jego otwarcie jest darmowe, Klienci nie płacą również za przelewy internetowe oraz wypłaty z bankomatów. Konto zostało pomyślane tak, aby dopasować się do preferencji Użytkowników. Dostęp do rachunku umożliwiają zarówno kanały bankowości internetowej i mobilnej, jak i nowoczesne placówki Banku. Szybkie przelewy można wykonać za pomocą kodów QR, Facebooka, maila lub wiadomości SMS.