Nowa kampania reklamowa OFE Generali

Celem kampanii jest pozyskanie dla OFE Generali jak największej liczby klientów przed losowaniem klientów funduszy emerytalnych, przeprowadzanym przez ZUS w styczniu 2008 r. Mediami wiodącymi kampanii reklamowej będą telewizja, Internet i sieć Multikino. Kampania wykorzystuje w kreacji wizerunek Adama Małysza.

Obecna kampania jest kontynuacją ogólnopolskiej kampanii reklamowej z czerwca 2007 r., promującej OFE Generali przed losowaniami nowych członków OFE, organizowanymi przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Przekaz jest skierowany zarówno do osób jeszcze niezdecydowanych na wybór funduszu emerytalnego, jak i tych, którzy są zainteresowani przejściem z innego OFE do Generali.

Mediami wiodącymi kampanii reklamowej będą telewizja, Internet i sieć Multikino.

Telewizyjne spoty reklamowe ukazywać się będą od 25 grudnia br. do 10 stycznia 2008 r., m.in. na antenach TVN,TVN7, Polsatu, Polsatu Sport, TV4, 4FunTV i stacji tematycznych.

Kampania internetowa rozpoczyna się w pierwszych dniach grudnia br. i obejmuje portale oraz komunikatory: www.o2.pl, www.korba.pl, www.interia.pl, www.google.pl, komunikator Tlen i Gadu Gadu.

Dzięki współpracy z Multikinem w okresie od 7 grudnia 2007 r. do 10 stycznia 2008 r. – codziennie przed każdym seansem – będzie wyświetlany film reklamowy Generali. Emisje dotyczą sieci Multikino w całej Polsce i obejmują: Poznań, Warszawę, Zabrze, Gdańsk, Kraków, Bydgoszcz, Szczecin, Elbląg, Wrocław, Rybnik oraz Włocławek.

W kreacji kampanii reklamowej OFE Generali wykorzystana została postać Adama Małysza, którego sponsorem i partnerem ubezpieczeniowym Grupa Generali jest już od kilku lat.