Nowa kampania reklamowa Pakietów dla MSP BRE Banku

Wiosenna kampania reklamowa koncentruje się na pokazaniu korzyści płynących z oferty BRE Banku dla MSP oraz podkreślenie jej unikalności.

„Główne hasło kampanii ” 4 miliony dla Twojej firmy” ma przyciągnąć uwagę przyszłych Klienta obietnicą wyjątkowych korzyści. Unikalność oferty dodatkowo uwiarygodniają nasi doradcy, którzy w przewrotny sposób gwarantują najwyższą jakość oferty” – zaznacza Szymon Midera, Wicedyrektor Departamentu Marketingu BRE Banku.

W reklamach pojawiają się cztery komunikaty:

• „Jeżeli znajdziesz lepszą ofertę, więcej się nie zobaczymy”;

• „Jeżeli znajdziesz lepszą ofertę, możesz się do Pawła nie odzywać”;

• „Jeżeli znajdziesz lepszą ofertę, szef Basi mocno się zdziwi”;

• „Jeżeli znajdziesz lepszą ofertę, wylejesz Maćka z pracy”.

W ramach kampanii został przygotowany specjalny serwis internetowy http://www.brebank.pl/pakietyefekt/, w którym klienci mogą zapoznać się ze szczegółami oferty, złożyć wniosek o produkt czy też skontaktować się z doradcą.

Podstawowym medium użytym w kampanii jest prasa. Reklamy pojawią się w ogólnopolskich dziennikach, gwarantujących szeroki zasięg komunikacji (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Puls Biznesu, dodatek „Banki dla firm”) w dziennikach regionalnych, tygodnikach opiniotwórczych (Wprost, Polityka) oraz w prasie branżowej (Gazeta MSP).

Po raz pierwszy zdecydowano się na wykorzystanie radia, które pozwala na zwiększenie częstotliwości kontaktu odbiorcy z przekazem. Do promocji radiowej wybrano najlepiej dopasowaną do grupy docelowej stację ogólnopolską PR Trójka, a jako uzupełnienie – warszawskie stacje lokalne (PIN, TOK FM).

W przypadku Internetu skoncentrowano się na serwisach finansowych, biznesowych i gospodarczych (Gazeta.pl,Oonet.pl, Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Pit.pl, Vat.pl, Podatki.pl, Infor.pl, Money.pl i Bankier.pl). Wykorzystywane formy reklamy internetowej to banery, banery śródtekstowe i e-mailing.

Kreację opracowała Agencja Reklamowa Czteryczwarte, media natomiast zaplanował dom mediowy Vizeum Polska