2 października br. rozpocznie się kampania reklamowa Pocztowego Konta Standard. Tym razem Nowakowie pokazują zalety płynące z trzymania pieniędzy na koncie.
Koniec lata jest dobrym czasem na rowerowe wycieczki. Rodzina Nowaków wybrała się tym razem ze znajomymi na przejażdżkę. Wycieczka nie obyła się bez niespodzianek. Podczas przejażdżki jednemu z uczestników pękła opona w rowerze. Udana naprawa jest początkiem problemów – rowerzyści nie mają pieniędzy, żeby zapłacić mechanikowi. Odpowiedzią na problemy stała się pobliska Poczta i stanowisko Banku Pocztowego. Na szczęście Maria i Jerzy mają konto w Banku Pocztowym.
Dzięki Pocztowemu Kontu Standard mogą wypłacić pieniądze na każdej Poczcie – stąd bank mają niemal wszędzie. Sieć ponad 2,1 tys. Pocztowych Stanowisk Finansowych zapewnia łatwy dostęp do usług finansowych. Dodatkowo klienci mogą korzystać z mikrooddziałów, oddziałów i placówek banku.
Spoty Banku Pocztowego będzie można zobaczyć w: TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN7, TVN24, oraz w TV4. Kampania potrwa do 16 października br.
Kreacje reklamy przygotowała agencja Banah Group, natomiast zakup mediów został przeprowadzony przez Effective Media.
Źródło: Bank Pocztowy