Kampania ma na celu pokazanie, że ludzie autystyczni, mimo swojego zamknięcia
i problemów z nawiązaniem kontaktu z otoczeniem, potrafią to samo, co ludzie zdrowi. Często dzięki swojej wnikliwości i niezwykłemu skupieniu uwagi na jednej rzeczy, są wspaniałymi artystami, muzykami czy chemikami. Trzeba im dać tylko szansę, aby wyszli z cienia i mogli normalnie funkcjonować w społeczeństwie.
– Jest to kolejna kampania, jaką realizujemy dla Fundacji SYNAPSIS w ramach współpracy trwającej od 2001 roku. Mamy nadzieję, że przygotowana kreacja pokaże, iż osoby z autyzmem, tak samo jak ludzie zdrowi mogą wyrażać siebie poprzez sztukę czy pracę – przyznaje Malina Wieczorek, Non Profit & Art Promotion Director TBWA\Telescope.
Fundacja SYNAPSIS została założona w 1989 roku przez dwu fundatorów – psychoterapeutę Ryszarda Praszkiera i lekarza-psychiatrę Michała Broniszewskiego. Fundacja zajmuje się niesieniem pomocy osobom potrzebującym, głównie dzieciom dotkniętym autyzmem i ich rodzinom.