Nowa kampania Visa prezentuje zalety korzystania z kart Visa Business

Głównym celem kampanii skierowanej do przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw jest zachęcenieich do korzystania z zalet kart Visa wydawanych do rachunków firmowych.


Rozpoczęła się kampania Visa przedstawiająca zalety korzystania z firmowych kart Visa Business, m.in. możliwości lepszego kontrolowania finansów przedsiębiorstwa poprzez oddzielenie wydatków prywatnych od firmowych. Kampania zachęcająca przedstawicieli sektora MSP do korzystania z kart Visa wydawanych do rachunków firmowych potrwa do końca czerwca br. i będzie obecna m.in. w telewizji, prasie oraz na nośnikach reklamowych w wybranych sieciach handlowych. Kampania prezentująca zalety korzystania z kart Visa Business Debit jest realizowana drugi rok z rzędu, co podkreśla znacselzące wsparcie Visa Europe dla rozwoju tych kart w Polsce.

Celem kampanii jest zachęcenie grupy docelowej – nowoczesnych małych i średnich przedsiębiorców – do dokonywania płatności za pomocą kart Visa Business poprzez uświadomienie im korzyści, jakie niesie za sobą posługiwanie się tymi kartami. Kampania prezentuje najważniejsze zalety kart Visa Business – przede wszystkim możliwość lepszego kontrolowania finansów firmy poprzez rozdzielenie wydatków służbowych od prywatnych, a także łatwość śledzenia historii transakcji i wydatków firmy, wygodę firmowych rozliczeń oraz większe bezpieczeństwo transakcji w stosunku do płatności gotówkowych.

„Poprzez naszą kampanię chcemy dotrzeć do tych przedsiębiorców, którzy rzadko posługują się kartami firmowymi” – komentuje Jakub Kiwior, dyrektor Visa Europe w Polsce. „Ważna jest dla nas edukacyjna strona kampanii, czyli uświadamianie korzyści płynących z płacenia kartami Visa Business wydanymi do rachunków firmowych. Nasze statystyki pokazują, że szczególnie liczba płatności kartami Visa Business Debit stale rośnie i chcemy utrzymać ten trend” – dodaje Jakub Kiwior.

Polscy przedsiębiorcy coraz częściej korzystają z kart Visa Business Debit. W 2013 r. w Polsce dokonano tymi kartami przeszło 18 mln transakcji o łącznej wartości ponad 3,9 mld zł. Najwięcej – 37% wartości wszystkich transakcji – to wydatki na paliwo. W czołówce znalazły się też płatności dokonywane w marketach budowlanych, sklepach z wyposażeniem wnętrz i elektroniką, stanowiące 16% łącznej wartości transakcji kartami Visa Business Debit w Polsce.

Ogólnopolska kampania reklamowa, która rozpoczęła się 5 maja, będzie obecna w telewizji (TVN24 Biznes i Świat), radiu (TOK FM, Radio PIN), branżowych serwisach internetowych (m.in. Onet.pl, Wp.pl), prasie branżowej (m.in. Rachunkowość, Świat Księgowych) i tygodnikach opiniotwórczych (m.in. Newsweek, Polityka) oraz w sieciach handlowych Makro Cash & Carry, które w ostatnich miesiącach rozpoczęły przyjmowanie płatności wszystkimi kartami Visa, w tym z funkcją zbliżeniową.

Kampania realizowana jest w oparciu o hasło „Biznes prowadzi się lepiej. Visa”, a wykorzystana w niej grafika skupia uwagę odbiorcy na lepszej kontroli finansów przedsiębiorstwa. Dwie dłonie ułożone w kwadrat, wyostrzające ograniczony nimi wewnątrz obraz, na którym znajduje się służbowy komputer, a w tle m.in. zakupy spożywcze, symbolizują precyzyjną kontrolę poprzez uwypuklenie konkretnych elementów. Główny przekaz dla małych i średnich przedsiębiorców widoczny na formatach reklamowych brzmi: „Zakupy firmowe? Płać kartą Visa Business i kontroluj finanse firmy”.

Możliwość wykorzystania kampanii reklamowej kart Visa Business w komunikacji ze swoimi klientami firmowymi otrzymały także banki-wydawcy kart Visa.