Nowa kampania wizerunkowa bankowości mobilnej Banku Millennium

24 grudnia Bank Millennium rusza z kampanią telewizyjną bankowości mobilnej. Radek Kotarski opowiada w niej o możliwościach aplikacji w każdej sytuacji życiowej i na każdym etapie życia.

– Niezależnie od tego, czy zdobywasz szczyty czy utknąłeś w godzinach szczytu; czy zbliżasz się do celu czy dopiero go szukasz… otwórz się na nowe możliwości z innowacyjną aplikacją Banku Millennium – zachęca Radek Kotarski w reklamie.

Reklamę będzie można obejrzeć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz na kanale Banku Millennium w serwisie YouTube, przez kilka tygodni będzie emitowana równolegle do obecnej, zatytułowanej „Pierniki”. Spot będzie również promowany w internecie. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, produkcję zrealizował dom produkcyjny Corner Shop, a media zakupił dom mediowy Starcom.

Aplikacja mobilna Banku Millennium zapewnia wygodny dostęp do finansów, w dowolnym miejscu i czasie. Umożliwia m.in. płatności bezgotówkowe, w tym kodem BLIK i BLIKIEM zbliżeniowym, płatności za bilety komunikacji miejskiej i parkingi, zakup biletów do kin Helios, a także pozwala zapłacić za autostradę bez stania w kolejce i pobierania biletu w ramach usługi Autopay. Posiada szerokie możliwości personalizacji i wiele innowacyjnych rozwiązań. Aplikacja umożliwia również zakup ubezpieczenia komunikacyjnego za pomocą skanowania kodu Aztec z dowodu rejestracyjnego pojazdu czy ubezpieczenia turystycznego z unikatową opcją „Pomoc w podróży”. Aplikacja występuje również w wersji dla najmłodszych klientów w wieku 7-12 lat. Dostępna jest w sklepach Google Play, App Store oraz AppGallery.

Źródło: Bank Millennium